Viser søkeresultater 1 til 9 av 9
Hybrid View
-
01-07-12, 00:11 #1
Sv: En bog om lavt stofskifte i barndommen
Tak Vigdis

Denne bog indeholder også andre oplysninger, som viser tydeligt, hvor dårlig, denne lægernes "moderne", af tyrketroen udsprunget forsigtighed er for os med hypothyreose. Fordi at sætte voksne mennesker på disse latterlige, små doser af Levaxin, kun styrer deres TSH, og ellers er ikke til nogen verdens nytte endda.
Disse tvillinger, der har skrevet bogen, og som ellers selv er forskere i dag - de har beskrevet tiden efter at de ikke længere var behandlet af børnelæger og er overgået i endokrinologernes "varetægt". Disse endokrinologer har raskt væk sat deres medicindoser fra de 200 mcg pigerne har været i behandling med i barndommen, ned til henholdsvis 150 mcg og 100 mcg pr dag. Resultatet blev... hypothyreose for fulde fanfarer! Disse unge kvinder blev syge igen. I den grad!
Denne bog indeholder nemlig også grafer der præcis angiver effekten på TSH af både de reducerede doser af T4, tillige med andre registreringer af samme reduktioners effekt på FT3, FT4, kolesterol og effekten på knogletætheden....
Klik på den vedhæftede PDF-fil herunder, for at se et eksempel på disse to kvinders dokumentation af effekten af den behandling de modtog i begyndelsen (200 mcg/dag) og senere da dosen er blevet reduceret til 150 og 100 mcg/dag. Problemet kan ses så tydeligt, at enhver kan fatte omfanget af fejl(under)behandlingen... Bare for disse grafer er denne bog værd at anskaffe.
Klik og kig...
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
-
05-07-12, 14:20 #2
Selv om jeg ikke har barn med hypotyreose, synes jeg denne boken høres så interessant ut at jeg vurderer å kjøpe den. I likhet med John Lowes bok om behandling med ren T3 mot fibromyalgi, jeg holder visst på å bli fagidiot når det gjelder min egen sykdom. Ups, nå ser jeg på Amazon at Lowes bok koster 130 pund, da tror jeg ikke jeg skal kjøpe den nei, det var synd, jeg tror det er en interessant bok.. Det gjelder for oss pasienter å stå rustet mot dårskapen. Og vi må ruste oss med kunnskap. Det siste jeg hørte var en endokrinolog som fortalte en hypotyreosepasient at man ikke får vektproblemer av hypotyreose, det var bare å spise sunt og mosjonere. Akk ja.
• Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
• Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
• Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid
-
06-07-12, 01:54 #3
Det er faktisk lav pris, Vigdis... omstændighederne taget i betragtning. Nu dr. Lowe's arvinger har nedlagt hans website's og også forlaget ser ud til at være borte fra nettet, ser det ud til at prisen på denne bog - både for nye eksemplarer fra boghandlere, og brugte... stiger med raketfart. Bogen koster nu flere hundreder dollars. Mener at have set den til salg som brugt - til 850 dollars! Jeg tror, at priserne stiger så vanvittigt nu, fordi der er en overhængende fare for at den aldrig bliver genoptrykt. Hvis Big Pharma får fingrene i dr. Lowe's søster og niece, vil den forsøge købe dem, og dernæst fjerner bogen fra Jordens overflade. Jo, jo.. jeg ved hvordan det lyder, men politik har altid været beskidt, også den medicinske!
Jeg har lige købt bogen! Jeg vil digitalisere og gemme den digitale kopi et sted på nettet, så den aldrig forsvinder! Over 1200 sider...
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
-
24-07-12, 15:30 #4
-
24-07-12, 18:21 #5
til deg også Anisa
• Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
• Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
• Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid
Lignende tråder
-
En bog om lavt stofskifte i barndommen
Av Anisa i forumet BiblioteketSvar: 8Siste melding: 24-07-12, 18:21 -
Lavt stofskifte sandsynligvis efter behandlig af for højt stofskifte
Av Babe i forumet Lavt Stoffskifte etter GravesSvar: 89Siste melding: 06-11-11, 22:27 -
For lavt stofskifte??
Av søløve i forumet PresentasjonerSvar: 6Siste melding: 10-12-10, 14:16 -
Altid lavt b12 ved lavt stofskifte?
Av gitteh i forumet B-vitaminerSvar: 6Siste melding: 16-02-07, 23:56

Svar med sitat

Bokmerker