Viser søkeresultater 1 til 7 av 7
Threaded View
-
01-01-13, 08:23 #4
Sv: Opdatering
Dette Blondie og Anisa sier er interessant. Jeg har også alltid hatt et overaktivt immunforsvar. Jeg har vært syk, det har verket i hele kroppen, alle muskler har vært ømme, nesa har rent. Og jeg har tenkt at nå kommer det en skikkelig forkjølelse. Så har jeg, dessverre altfor ofte, gått slik i to tre eller fire dager, nesten ikke maktet å jobbe, energien har vært totalt på bånn. Så har det plutselig blitt borte, som om noen trakk gardinene vekk fra vinduet. Når jeg tenker meg om, har jeg i det 3/4 året jeg har brukt LDN ikke hatt dette i det hele tatt. Siden jeg begynte med høye doser D3 for ca 3 års tid siden har jeg heller ikke vært plaget av verken vanlige forkjølelser eller lungebetennelser eller bronkitt, som årene før var fylt av. Jeg tror også steinhardt på å ha nok jern og B-vitaminer. Men jeg innbiller meg nå å se noe av den gode virkningen til LDN. Jeg gjetter på at denne forkjølelsesliknende tilstanden som har vart noen dager tidligere, og kommet så altfor ofte, er forbundet med min autoimmunitet. Det har vært som om noen gikk rundt og trampet inne i kroppen min

Kanskje Mod bør dele tråden? Det er jo det morsomme i disse virituelle samtalene, akkurat som samtaler ansikt til ansikt, plutselig kommer vi over i et annet spor, som også er matnyttig, men jeg vil ikke ødelegge for at Anisa får all den hjertevarme hun fortjener, som har hjulpet så mange her
• Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
• Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
• Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid
Lignende tråder
-
Jeg fik diagnosen "myksødem" 2 måneder efter min fødsel
Av FruStration i forumet Lavt stoffskifteSvar: 64Siste melding: 13-08-17, 21:56 -
Hypothyreose i billeder "før og efter"
Av Anisa i forumet Stoffskifte-relaterte artikler og videoerSvar: 25Siste melding: 22-04-14, 13:46 -
"Tid Tager Tid - også for bedringen efter medicinskifte fra syntetisk til Thyroid"
Av Anisa i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 6Siste melding: 08-01-13, 14:12 -
Hypothyreose i billeder "før og efter"
Av Anisa i forumet Emner startet av AnisaSvar: 24Siste melding: 14-12-10, 13:54 -
Hvad er "fagmand", "fagfolk" eller "faglig ballast"?
Av Anisa i forumet Diverse relatert til helse og sykdomSvar: 1Siste melding: 22-09-10, 15:29

Svar med sitat

Bokmerker