Viser søkeresultater 1 til 7 av 7
Threaded View
-
31-12-12, 18:05 #3
Re: Opdatering
kjære Anisa

Riktig god bedring og et godt til frisknings år i 2013. Jeg har vært så lite her inne at jeg ikke har lest dette. Så alt godt følge deg.

En kommentar Blondie.
Jeg har brukt levaxin i 12 år var syk som andre med litt influensa med og uten feber. På slutten syns jeg det økte på med virus og noen baktrielle infeksjoner.
Så har jeg i over et år 13 mnd brukt armour, da har virus infeksjoner vært mer påtrengende enn noen gang og noen alvorlige baktrielle infeksjoener. Jeg oppfatter at mitt imumforsvar er blitt verre, og tror dette skyldes at jeg ikke har fått balansert dosen med thyroid. Så får fremtiden vise om jeg pga skifte av medisin er mer disponert eller det handle om riktig medisin (f.eks t3) og riktig dose. Bare en betrakning fra meg
Riktig godt nyttår
fra
FruemåHashimoto's med anti-TPO over 3500 i 2000.
Brukt levaxin over 10 år, ikke frisk. Prøver nu Thyroid og cortef.
Lignende tråder
-
Jeg fik diagnosen "myksødem" 2 måneder efter min fødsel
Av FruStration i forumet Lavt stoffskifteSvar: 64Siste melding: 13-08-17, 21:56 -
Hypothyreose i billeder "før og efter"
Av Anisa i forumet Stoffskifte-relaterte artikler og videoerSvar: 25Siste melding: 22-04-14, 13:46 -
"Tid Tager Tid - også for bedringen efter medicinskifte fra syntetisk til Thyroid"
Av Anisa i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 6Siste melding: 08-01-13, 14:12 -
Hypothyreose i billeder "før og efter"
Av Anisa i forumet Emner startet av AnisaSvar: 24Siste melding: 14-12-10, 13:54 -
Hvad er "fagmand", "fagfolk" eller "faglig ballast"?
Av Anisa i forumet Diverse relatert til helse og sykdomSvar: 1Siste melding: 22-09-10, 15:29

Svar med sitat

Bokmerker