Sitat Opprinnelig skrevet av Fruemå Vis post
Hva har jeg brukt med hell som du har anbefalt: (Jeg må skrive mens jeg husker) Tannkrem uten fluor. Vann uten fluor. (Aminosyrer m Melk ) Jod. Salt. Kveldsdosering av thyroid. Helt sikkert mer, men dette er så langt hode rekker i kveld. Det beste alt virker , VELDIG GODT
Tak, men ingen "gode råd" vil overhovedet virke, hvis de ikke bliver prøvet af. Så mindst halvdelen af ros tilkommer... dig, Fruemå, fordi du har haft mod til at tage alle chancer, og havde tålmodighed, i måneder at vente på effekten, hvor de fleste andre ville opgive!

Sitat Opprinnelig skrevet av Fruemå Vis post
Du vet ikke hvor glad jeg er for å kunne føle meg friskere og ikke minst forstå så mye av egen sykdom og tilfriskning.
Det ved jeg da godt! Og jeg kan godt forstå dig! Jeg har jo selv været der, remember?

Sitat Opprinnelig skrevet av Anisa Vis post
Man kan derfor søge enten efter aminosyre-blandinger der egner sig til veganer (fri for nogen form for protein af animalsk oprindelse), eller også hvor oplyses Guaranteed Free Of: Milk (blandt andet). Det kan godt blive svært og tidskrævende at finde netop denne type aminosyre-produkter, men jeg fandt et i UK: Maximum Strenght Amino 1500 og når jeg finder flere, vil jeg opdatere tråden og håber at andre også gør, når de finder et mælkefri aminosyre-produkt.
Fandt forresten på Iherb, en mælkefri aminosyre-blanding: Country Life, Gluten Free, Max-Amino Caps, with Vitamin B-6, 180 Veggie Caps, som dog i sammenligning med indholdet af den jeg selv bruger, burde tages med 6 kapsler som "servings size"