Sitat Opprinnelig skrevet av Blondie Vis post
Hva slags kosthold spiser du Rufus? Rart at du ikke snart får skikk på magen din.
Ja, det er litt rart at den ikke er i orden ennå. Det er nok ikke vanlig at det tar så lang tid. Kostholdet mitt er lavkarbo og glutenfritt. Går mest i fisk, kjøtt og grunnsaker. En god del egg, nøtter og frø, kokosfett etc. Melkefritt. Jeg tror ikke det er kostholdet som er problemet.

Årsaken ligger nok i stor bruk av antibiotika flere år tilbake i tid. Har blitt fortalt at noen ganger kan det ta lang tid å få ut alle avleiringer i tarmen. Det kan være snakk om flere kilo avføring tilsammen. Det tar tid å få ut. Det er ganske åpenbart at det er en del å ta av. Nesten på hver skylling kommer det ut store mengder gammel avføring, jeg kan se at det er gammelt ved at det er tørre "korn" som fyker forbi. Noen ganger bare kommer det og kommer det i en halvtime i strekk. Lurer av og til på hvor det kommer fra. Jeg er en slank person, magen føles normal og myk ut når man klemmer på den, men inne i tarmens kriker og kroker er det tydeligvis gjemt seg store mengder gammel dritt.

Apropos det med mange kilo avføring, så har jeg alltid vært slank/tynn. Men de gangene jeg har veid meg sammen med andre på min størrelse/høyde har jeg vært påfallende tung i forhold til andre. Jeg har tenkt at det har handlet om tung beinbygning, men det kan kanskje ha vært magen?