Takk for svar <3 Ja, vi leser og leser, jeg har stor tro på dr. Øverbye i Arendal. Samt at jeg etter flere ukers lesing her inne nok kan kategoriseres som trofast "disippel" mot TSH-filosofien :P Ja, det har vært en mangeårig kamp i det ukjente, leger som sier "unge damer er ikke slitne", og skrev samtidig ut masse papirer til Nav om at jeg var for syk til å gå i arbeid. Forstå det den som kan, jeg forstår ikke :P Det blir skikkelig testing i Arendal. Det som er så rart, er at for noen år siden gikk jeg til en del alternative behandlere. Alle 3 sa at binyrene mine var på jordet. I og med at jeg har blitt så mye verre på levaxin, er jeg selvsagt bekymret. For jeg har ikke blitt testet, og det står her at det er viktig å sjekke binyrefunksjon før oppstart levaxin. Bør jeg slutte på levaxin? Er det farlig? Jeg leter og leter, og finner ikke tråden om det.

Takk for svaret ditt Vigdis, jeg skal holde ut. Jeg er en temmelig bestemt og uredd dame, og blir jeg bedre, bør legene skjelve i buksene. Jeg har klare og tydelige bevis på feilbehandling og masse brudd på pasientrettighetene. Og jeg er ikke den som ikke setter himmel og jord i bevegelse. Det blir erstatningssak for manglende behandling og utdannelse. 2 legers direkte idioti skal innrapporteres. Pluss endokrinologen som mener han har røntgensyn. Jeg mener at selv om jeg ikke vinner, er det bra å ha slått et slag for å rapportere leger som er direkte skadelige i sitt yrke. Jeg har blitt ganske god på å snakke for meg etter alle årene med tåkeprat fra den fronten. Men jeg må komme meg opp av senga først