Viser søkeresultater 1 til 10 av 31
Threaded View
-
11-11-06, 23:28 #3
Hmm... man kan også komme i melatoninunderskud, så man får mere og mere svært ved at sove i det hele taget... er du sikker på, at du har taget melatonin på den "rigtige" måde og længe nok? Den fulde effekt af melatonin kommer først efter et par måneders korrekt brug. Sover du ellers i totalt mørke?
Jeg ved desværre ikke om det er syntetisk. Men med tanke på, at stoffet fremstilles af aminosyren Tryptofan - vil jeg bestemt tro, at du har ikke noget at frygte. Heller ikke de anbefalede doser, da stoffet er identisk med det der findes indirekte i kosten i forvejen og kroppen skiller sig af med evt. overskud på sædvanlig måde.
Opprinnelig skrevet av Yvette
Det er også en meget nyttig oplysning, at "bliver man meget træt, har man sandsynligvis ikke brug for det" og så må problemet være noget andet end underskud af netop dette stof. Jeg læser det som om denne "træthed" er den eneste bivirkning, der fremkommer hvis kroppen i forvejen ikke mangler det.
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
5-HTP - 5-hydroxytryptofan (depression)
Av Anisa i forumet DepresjonSvar: 30Siste melding: 24-08-12, 22:22 -
The Biology of Depression: The Affects of Stress
Av Mod i forumet DepresjonSvar: 0Siste melding: 27-01-11, 14:17 -
For lavt stofskifte? Sygemeldt med depression
Av stress i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 18Siste melding: 04-11-10, 16:36 -
Endogen depression afskaffet i 1995
Av Anisa i forumet DepresjonSvar: 1Siste melding: 11-05-10, 14:12 -
Endogen depression afskaffet i 1995
Av Anisa i forumet Emner startet av AnisaSvar: 1Siste melding: 11-05-10, 14:12

Svar med sitat

Bokmerker