Viser søkeresultater 1 til 10 av 21
Threaded View
-
30-01-13, 14:14 #13
Sv: Forumet har utviklet seg i retning av en brevkasse i løpet av 2011/2012
Dette skrev jeg i en post lenger oppe (klarer ikke å få med navnet mitt):
Som du ser er jeg helt enig med deg i det. Men at man ikke orker å svare lenger er en konsekvens av tidligere erfaringer. Da blir spørsmålet hvem disse tidligere erfaingene skal gå ut over. Skal jeg fortsette på noe jeg etter hvert føler som håpløst, eller skal du ta sjansen på å skrive og kanskje ikke få svar?Jeg kvier meg også for å svare nye medlemmer. Det er kanskje litt dumt, for det kan jo komme forbi et menneske som også er villig til å gi litt av seg selv etter hvert.
Når det er sagt tror jeg det er liten sjanse for at du som ny ikke skal få et svar her. For du skjønner, her inne er det mange som har et stort
Men det som videre skjer kommer an på hvordan du forholder deg til svaret, og det har hver og en selv svar på.
Jeg har prøvd å si litt mer om dette over, så det eneste jeg skal kommentere her er ordet «gider». Jeg vil bare minne deg på at det har lite å gjøre med å gidde. Vi er alle syke og vi bruker av vår tid i håp om at andre stoffskiftesyke skal slippe å bruke like mye tid og krefter som vi har gjort for å få det bedre. Jeg kan bare snakke for meg selv, og jeg gjør det med glede, men forbeholder meg også retten til å vurdere hvem jeg skal bruke tid på. Jeg håper dette gjør det lettere å forstå det som er skrevet før i denne tråden.
Alt godt til deg, Sabine
Lignende tråder
-
Mangel på Thyrogen i 2011 og 2012
Av Mod i forumet Kreft i skjoldbruskkjertelenSvar: 18Siste melding: 20-09-12, 20:10 -
Kræftlægemiddel mangler i 2011 og forsinket til 2012
Av Mod i forumet Stoffskifteproblematikken i landsdekkende medierSvar: 16Siste melding: 07-08-12, 21:00 -
Sterk mistanke om at jeg har utviklet lavt stoffskifte
Av Maja i forumet Lavt stoffskifteSvar: 71Siste melding: 28-04-12, 10:29 -
fT4 økning i løpet av dagen
Av Vilma i forumet BlodprøverSvar: 8Siste melding: 21-02-11, 16:27

Svar med sitat
Bokmerker