Viser søkeresultater 1 til 10 av 21

Hybrid View

Medlem siden
    Mar 2009
    Sted
    Sverige
    Alder
    81
    Meldinger
    2,323

Smile Sv: Forumet har utviklet seg i retning av en brevkasse i løpet av 2011/2012

Sitat Opprinnelig skrevet av Lisbeth Vis post
    Jeg har ikke gått så dypt inn i materien at jeg har sjekket medlemslista for å se hvor mange innlegg som blir skrevet av hver enkelt, men jeg er ikke overrasket over det du har funnet ut, Kevlin

Jeg kvier meg også for å svare nye medlemmer. Det er kanskje litt dumt, for det kan jo komme forbi et menneske som også er villig til å gi litt av seg selv etter hvert.

Jeg kan også takke dette forumet for at jeg skjønte hva som måtte til av egen innsats når det gjaldt sykdommen min. Jeg var veldig syk i 2007 etter to og et halvt år på Levaxin. Her inne fikk jeg svar på alt jeg spurte om. Men - og det vil jeg understreke - jeg hadde heldigvis skam nok i livet til å gi en eller annen tilbakemelding til alle de som var syke (og kanskje egentlig hadde mer enn nok med seg selv) som tok seg tid til å svare meg og på den måten prøvde å hjelpe meg videre

Jeg vet ikke hvordan andre har det, men jeg husker ikke veldig godt ting jeg leser. Derfor må jeg ofte slå opp i notatene mine for å svare på noe konkret. Og da blir det en litt for stor innsats å prøve å svare noen som egentlig ikke er interessert i svar på det de spør om.

Så, kjære Admin, om dette skulle bli for krasst er det bare å stryke det som ikke passer. Jeg blir ikke fornærmet for det (bare for å ha det klart)
    Det er ingenting i veien med det du sier, Lisbeth.

Vi har sett det før, at for noen enkelte er et svar bortkastet, men det samme svar er absolutt verdifullt for de mange andre som leser med.

Hvert ord som er skrevet her på forumet, uansett som spørsmål eller svar – kan (så og si) utløse forskjellen mellom liv og død for andre mennesker.

De fleste gjester leter etter hjelp, til de finner oss, og de leser alt som vi har skrevet her.

Våre ord lærer dem å klare seg, kanskje de enda lærer seg å overleve på tross av denne satans (pardon my french) sykdom, akkurat som vi gjorde.

Av oss kan de lære å bevare selvrespekten, å stå fast, og å motstå andres fordommer privat, på jobben og hos legen.

De kan ikke lære det andre steder enn her på forumet, fordi vi er Nordens eneste thyroid-felleskap med fri adgang til alle innlegg.

Hvorfor ikke skrive på samme tid til den enkelte person som spør, og til alle gjester som leser her på forumet?
    Til alle norske og danske stoffskifte-pasienter, anbefaler vi boken STOP stofskiftevanviddet, skrevet av verdens ledende pasient-aktivist Janie Bowthorpe, som i 2005 grunnla nettstedet Stop The Thyroid Madness. Boken er utgitt på dansk i 2014. För alla svenska hypotyreos-patienter, rekommenderar vi samma bok, översatt till svenska med titeln Stoppa sköldkörtelskandalen (2012). Til alle gode leger, og pasienter som ønsker å lære mer av "the right stuff", anbefaler vi boken Stop The Thyroid Madness II (2014) med bidrag fra 10 leger MD. I Skandinavia, definitivt de to beste og mest nyttige bøker for hypotyreose-pasienter, for deres familier og venner, og for deres leger.

Medlem siden
    Feb 2007
    Sted
    Østlandet
    Alder
    70
    Meldinger
    1,362

Standard Sv: Forumet har utviklet seg i retning av en brevkasse i løpet av 2011/2012

Sitat Opprinnelig skrevet av Mod Vis post

Hvorfor ikke skrive på samme tid til den enkelte person som spør, og til alle gjester som leser her på forumet?
    God idé som kan gi motivasjon til å svare på innlegg.

Lignende tråder

1. Mangel på Thyrogen i 2011 og 2012
    Av Mod i forumet Kreft i skjoldbruskkjertelen
    Svar: 18
    Siste melding: 20-09-12, 20:10
  2. Kræftlægemiddel mangler i 2011 og forsinket til 2012
    Av Mod i forumet Stoffskifteproblematikken i landsdekkende medier
    Svar: 16
    Siste melding: 07-08-12, 21:00
  3. Sterk mistanke om at jeg har utviklet lavt stoffskifte
    Av Maja i forumet Lavt stoffskifte
    Svar: 71