Viser søkeresultater 1 til 6 av 6
Threaded View
-
30-01-13, 09:50 #6
Sv: Intens brenning/svie/kravling i hodebunnen
Så vidt jeg har fått med meg er det senteret hvor Luneng jobber det beste til å diagnostisere borrelia. Er det der du har vært? Jeg så på programmet om Lars Monsen, og han ble ikke veldig mye bedre av tabletter, men måtte ha antibiotika intravenøst. Medieoppslag de siste årene har avdekket av vi i Norge ikke har tester for å avdekke borrelia. Testene gir negativt utslag, men pasienten er likevel syk av borrelia. Jeg leser av det du skriver at du gjerne vil tro på det norsk helsevesen tilbyr. De kan tilby mye, men her kommer de til kort.
Søk rundt på forumet, og du vil finne mange uttalelser om hvilke leger som fungerer og hvilke som ikke gjør det.
Det skjønner jeg godt. Så vidt jeg har kunnet forstå har du mange plager, og hvis ikke jeg husker feil begynte du tråden din tilbake i september/oktober 2012?
Av dette over leser jeg at du har bestemt deg for å prøve behandling med stoffskiftemedisin. Dette begrunner jeg med at du har skrevet dette i flere poster, og du fortsetter å fokusere på dette. Etter min mening har du fokuset litt utenfor blinken: Du spør leger om tidspunktet for inntak av medisin flere ganger (se over). Det er ingen lege i Norge som er interessert i det. Ikke hold fast ved at du vil ha de rette svarene. Begynn å jobbe fremover for deg selv (og for han vesle på tre år). Du bruker din dyrebare energi på noe som ikke vil gi deg noe positivt tilbake.
Selvfølgelig blir du det
Du er syk og trenger konkrete svar fra behandlere som tar deg og din sykdom på alvor.
Jeg ønsker deg alt godt
Lignende tråder
-
Svie/brennende følelse under huden
Av Jeanette Ws. i forumet Lavt stoffskifte og hudSvar: 11Siste melding: 15-04-10, 13:34 -
Blemmer/kviser i hodebunnen
Av Flower i forumet Lavt stoffskifte, hår og neglerSvar: 16Siste melding: 02-02-10, 16:45

Svar med sitat

Bokmerker