Sitat Opprinnelig skrevet av Anisa Vis post

Det lyder som Allodynia, der er en Ataxi-relateret neurologisk tilstand, som hos hypothyroide kan opstå af en langvarig hormonmangel, herunder af langvarig undermedicinering. Men de neurologiske symptomer har vi allerede "snakket" om i din oprindelige tråd SVÆRT plaget av parestesier, fascikulasjoner overalt og smerter som flytter på seg. Det lyder ikke som om du er kommet videre "siden sidst"... med lægehjælp eller på egen hånd.

Denne brenning/svie/kravling i hodebunnen du beskriver, den hører med i samme segment som parestesier, fascikulasjoner, og så længe det ikke er forsøgt løst (lægehjælp/selvhjælp), vil det nok ikke ændre sig, desværre.
Jeg må svare deg at jeg har forsøkt SVÆRT MYE av egenbehandling! Men det har vært prøving og feiling. ingenting har hjulpet.
Jeg kan jo ikke skrive ut stoffskiftemedisin til meg selv, så det har jeg ikke fått mulighet til å prøve da lege har avvist det basert på mine prøvesvar. Lege mener jeg ikke har fått påvist hypothyroidisme eller noen hormonmangel.
(Jeg tar nå antib i tilfelle borrelia - utredet ved NBS.)