Viser søkeresultater 1 til 10 av 954
Threaded View
-
26-01-13, 14:50 #11
Sv: Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
Jeg har ikke målt så mye temperatur. Som jeg har sagt før må temp måles rektalt for å være korrekt og det er litt pes. Så for meg funker det bra å måle puls. Pulsen sier meg med en gang hvordan kroppen min har det. Jeg har en app på min i phone som måler puls, og det gjør pulsmåling lett tilgjengelig. Og det rare er at jeg økte erfa dosen min litt for en uke siden og pulsen fallt med 5-10 slag. Den skal jo etter boka stige, men hvis man trenger en høyere dose faller kroppen til ro ved doseøkning. Så puls er viktig, fordi det er enkelt å måle ofte. Videre lever jo jeg ganske strengt lavkarbo og har utskeielses dag på lørdager. Og med en gang kroppe får i seg sukker og mel stiger pulsen med opptil 15-20 slag. Så bra er det ikke, men mentalt er det viktig når jeg lever så strengt som jeg gjør er det lettere å velge rett når jeg vet at lørdag kan jeg spise hva jeg vil. Dessuten er lørdager stressfri på alle andre måter.
Lignende tråder
-
Hva er binyretretthet?
Av Anisa i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 21Siste melding: 19-05-13, 15:27 -
partiell binyrebarksvikt i tidsskriftet
Av nora i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 5Siste melding: 13-12-11, 21:20 -
Binyretretthet - hydrokortsonkrem?
Av Rufus i forumet HydrocortisonSvar: 14Siste melding: 29-09-09, 17:49 -
Hvor lav t4 kan man ha og fremdeles leve?
Av cathrin i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 19Siste melding: 25-09-06, 09:50 -
Hvordan leve med høyt stoffskifte? (litt langt)
Av nemi_137 i forumet Sosiale konsekvensene av stoffskiftesykdomSvar: 7Siste melding: 06-08-05, 10:35

Svar med sitat

Bokmerker