Viser søkeresultater 1 til 10 av 954
Hybrid View
-
26-01-13, 14:41 #1
Sv: Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
Utrolig intressant og lese i tråden din som du også er veldig flink til og oppdatere

Jeg synest det er vanskelig dette her, fordi alt jeg har lært sier at binyrene mine sliter tungt, men det kjennes tungt når leger ikke spiller på lag, og i tillegg når kroppen min er blitt så overfølsom for alt jeg forandrer på.
Den cirkadeliske metoden har jeg lest mye om, men siden min kropp er konstruert slik at jeg normalt ikke våkner om natten, og om jeg våkner av f.eks. en føling, et epilepsianfall, magesmerter, etc., så får jeg ikke sove igjen. Blir natterytmen min forstyrret så sover jeg i en lengre periode bare 4-6 timer natten mot normalt ca 10 timer, og får dermed masse problemer på dagtid med blodsukker, epilepsi, smerter, etc.
Men jeg er overbevist om at tidspunktet vi tar medisiner på, både i forhold til normal døgnrytme og måltider, er vesentlig for oss alle.
Lignende tråder
-
Hva er binyretretthet?
Av Anisa i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 21Siste melding: 19-05-13, 15:27 -
partiell binyrebarksvikt i tidsskriftet
Av nora i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 5Siste melding: 13-12-11, 21:20 -
Binyretretthet - hydrokortsonkrem?
Av Rufus i forumet HydrocortisonSvar: 14Siste melding: 29-09-09, 17:49 -
Hvor lav t4 kan man ha og fremdeles leve?
Av cathrin i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 19Siste melding: 25-09-06, 09:50 -
Hvordan leve med høyt stoffskifte? (litt langt)
Av nemi_137 i forumet Sosiale konsekvensene av stoffskiftesykdomSvar: 7Siste melding: 06-08-05, 10:35

Svar med sitat

Bokmerker