Viser søkeresultater 1 til 10 av 10
Hybrid View
-
05-11-08, 09:00 #1
Re: Stoffskifte og smerter i kroppen
Tusen takk for svar, gunnda
Prøvde å søke her inne i forumet for å finne det innlegget du mente å ha lest tidligere, men fant ingenting, så jeg får håpe vedkommende ser dette innlegget og kanskje svarer. Muskelsmerter vet jeg er en del av sykdomsbildet med stoffskiftelidelser, men dette med reaksjon på mage/rygg når en spiser, har jeg aldri hørt noen andre oppleve, så det hadde vært interessant å høre om andre har opplevd det samme. Ikke minst også om de har fått hjelp. Når en har en stoffskiftelidelse med alle de kroppslige reaksjoner en kan få, må jeg innrømme at jeg av og til føler meg som en hypokonder, og dermed later som om ting er mer i orden enn det de er, når jeg er hos legen. Sikkert dumt av meg, men jeg ønsker ikke å fremstå som en hypokonder. Vet at sykdommen min er en autoimmun sykdom, og ettersom jeg forstår kan det skape problemer. Testet meg for reumatisme har aldri legen gjort, såvidt jeg husker, så jeg får vel be han gjøre det neste gang. Leste imidlertid at reumatismeblodprøvene ikke kunne vise sikkert om du har det...
Lignende tråder
-
Fikk diagnosen Graves for 2 dager siden
Av Yvai i forumet Graves sykdomSvar: 6Siste melding: 10-05-10, 13:47 -
Jeg fikk diagnosen lavt stoffskifte for litt over 2 år siden
Av LillePus i forumet Lavt stoffskifteSvar: 13Siste melding: 02-11-09, 20:45 -
Etter mange år, fikk jeg endelig diagnosen lavt stoffskifte
Av JoJo i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 29Siste melding: 21-09-05, 10:45 -
Fikk diagnosen lavt stoffskifte for 1 år siden
Av marianne i forumet Lavt stoffskifteSvar: 11Siste melding: 25-05-05, 11:08 -
2,5 år siden jeg fikk diagnosen hypothyrose. Kjære dere, hva skal jeg gjøre?
Av Kvinne, 42 i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 16Siste melding: 12-05-05, 15:55

Svar med sitat
Bokmerker