Viser søkeresultater 1 til 10 av 10
Threaded View
-
04-11-08, 08:33 #5
Stoffskifte og smerter i kroppen
Hei
Lurer på om noen av dere som tidligere har fått diagnosen Graves, blitt behandlet og blitt lavere i verdiene, har opplevd å utvikle smerter i muskulaturen? Jeg har kroniske smerter i kroppen. Verst er det om morgenen, men kommer seg litt utover dagen med bevegelse. Øvelser og en varm dusj hjelper litt og bevegelse, så jeg går mye på rolige turer. Stivner til igjen, hver gang jeg har vært rolig en stund. Ellers, fra jeg utviklet Graves for fullt etter et svangerskap, fikk jeg også store problemer med smerter, spesielt i mage/korsrygg etter måltid. Det trenger ikke å være mye mat. En brødskive eller et knekkebrød kan være nok til at smertene kommer. Ingen leger har klart å finne ut hva det er. Har gått gjennom tarmundersøkelser for å utelukke noe galt der, men de finner ingenting. Ã… ha kroniske muskelsmerter, og i tillegg være redd for å spise, fordi dette utløser enda mer smerter, er frustrerende, og enda mer frustrerende er det at svaret jeg får fra leger er at jeg bare må leve med det. Så er det noen som har opplevd noe lignende, og kanskje har noen gode tips, ville jeg bli svært takknemlig!
Lignende tråder
-
Fikk diagnosen Graves for 2 dager siden
Av Yvai i forumet Graves sykdomSvar: 6Siste melding: 10-05-10, 13:47 -
Jeg fikk diagnosen lavt stoffskifte for litt over 2 år siden
Av LillePus i forumet Lavt stoffskifteSvar: 13Siste melding: 02-11-09, 20:45 -
Etter mange år, fikk jeg endelig diagnosen lavt stoffskifte
Av JoJo i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 29Siste melding: 21-09-05, 10:45 -
Fikk diagnosen lavt stoffskifte for 1 år siden
Av marianne i forumet Lavt stoffskifteSvar: 11Siste melding: 25-05-05, 11:08 -
2,5 år siden jeg fikk diagnosen hypothyrose. Kjære dere, hva skal jeg gjøre?
Av Kvinne, 42 i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 16Siste melding: 12-05-05, 15:55

Svar med sitat
Bokmerker