Viser søkeresultater 1 til 5 av 5
Tråd: Aminosyrer mod smerter
Threaded View
-
18-01-13, 14:15 #3
Sv: Aminosyrer mod smerter
Kevlin
Det er ikke den rette Phenylalanine. Altså mod smerter...
Den som jeg fandt oplysninger om, som havde den smertestillende effekt hedder DL-Phenylalanine (DLPA), beskrevet her, og det eneste skandinaviske sted jeg fandt (dengang), hvor man kan købe DL-versionen af Phenylalanine, var i Sverige.
Den rette aminosyre her er ganske vist Phenylalanine, men blandet af (venstredrejet molekyle) L-Phenylalanine og (højredrejet molekyle) D-Phenylalanine, hvilket resulterer i DL-Phenylalanine.
For at opnå den smertestillende effekt, skal det være en blanding af både venstre- (L) og højrevendt (D) molekylær form af Phenylalanine.
Lidt mere om begge disse "Phenylalanine'r" kan læses her: https://www.stofskifteforum.dk/showt...0210#post90210
Hmmm... der er kun 12 tabletter, Kevlin. Og Iherb skriver: Suggested Use: As a dietary supplement, take six (6) tablets morning, six (6) tablets evening with your beverage of choice. Tablets may be taken between meals to maximize absorption of nutrients from Joint Vibrance. Så hvorfor de skriver Nutrition's Leading Edge 21 Day Supply er mig en gåde, medmindre man skal tage tabletterne hver 21. dag?
Jeg tror, at det nok mest er tiltænkt bodybuildere eller atleter, der har brug for en hurtig regeneration af væv nedbrudt under intens fysisk udfoldelse?
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Aminosyrer og mangler
Av Anisa i forumet AminosyrerSvar: 3Siste melding: 14-11-14, 14:04 -
Aminosyrer er mat
Av Anisa i forumet Helbred og kostholdSvar: 38Siste melding: 15-07-12, 18:36 -
Aminosyrer er mat
Av Anisa i forumet AminosyrerSvar: 35Siste melding: 15-05-11, 14:26

Svar med sitat

Bokmerker