Viser søkeresultater 1 til 6 av 6
Threaded View
-
17-01-13, 12:43 #5
Sv: TSH værdi og graviditet...
Hej Anisa.
Tak for dit svar
Jeg tror lægen (Endokrinologen) kaldte det mildt lavt stofskifte, fordi jeg umiddelbart ikke har nogen symptomer. Men det er da helt sikkert også på grund af at T4 og T3 ligger indenfor normalområdet. Jeg er meget spændt på at høre svaret på Anti TPO (ikke sikker på at det er det det hedder). Går bare og venter og venter. Håber på at det lave stofskifte er noget forbipasserende, som retter sig igen.
Jep jeg får Eltroxin 100 mcg om dagen, og regner med at jeg skal stige igen her når jeg får svaret på seneste blodprøve. Men er et faldt på 2,3 virkelig lidt... Ja det ved jeg jo ikke noget om men det er jo "kun" på en måned. Se der er meget at lære
Spurgte faktisk endokrinologen ad om jeg måtte blive gravid, der i dec, og hun sagde bare at det måtte jeg gerne. Ikke noget om at det er bedst at vente til det er bedre reguleret. Jeg har nemlig læst flere steder at det er bedst at vente med at blive gravid til der er styr på det, bpde i forhold til abortrisiko men også for ikke at skade fosteret.... Hun sagde bare at jeg skal stige i medicin når jeg bliver gravid.
Jeg er nok nødt til, som du skriver, ikke at stole blindt på hvad lægerne siger... Det er bare svært. Man går jo (i starten i hvertfald) ud fra at de må vide hvad de snakker om... Men der tager jeg nok fejl.
Super fantastisk med en side som denne og personer som vil give gode råd og fortælle om deres erfaringer
Så er der måske alligevel håb for sådan nogle som mig...
Endnu engang tak
Sabine
Lignende tråder
-
Hypothyreose og graviditet
Av rosaelefant i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 11Siste melding: 14-10-10, 10:28 -
Graviditet og trening
Av serena i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 5Siste melding: 26-12-09, 16:38 -
Lav tsh og graviditet.
Av litza i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 2Siste melding: 11-09-07, 14:29 -
Høy anti-tpo (og graviditet)
Av Ida i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 10Siste melding: 28-04-06, 13:58 -
Graviditet
Av Gjest i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 1Siste melding: 13-04-05, 17:30

Svar med sitat
Bokmerker