Viser søkeresultater 1 til 10 av 11
Threaded View
-
04-01-13, 21:10 #7
Sv: Begynne med naturlig tyroksin
Hvor lang tid og hvordan elektroniske overføringer foregår er ulikt i ulike deler av landet, men her hvor jeg bor tok det 14 dagers behandlingstid. Jeg hadde ikke tatt sjansen på å bestille medisiner på nett. Du har null garanti for at det produktet du får er det riktige. Men jeg kan trygt anbefale å bestille time hos private leger som skriver ut slike medisiner. Men behøver jo ikke gå tilbake for oppfølging om man ikke føler for det. Når du har fått resepten et sted og kan bekrefte overfor fastlegen at du har bedre effekt enn ved annen medisinering, så kan det være lettere å få han til å skrive ut medisinen pånytt. Anbefaler deg å lese tråden jeg har skrevet om brukermedvirkning og pasientrettigheter. Der besvarer jeg spørsmålet du stiller i forhold til om legen må skrive ut medisinen til deg.
Lignende tråder
-
Naturlig thyroid forklart av Jeffrey Dach
Av Vigdis i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 1Siste melding: 28-07-12, 19:33 -
Ulike preparatmerker - naturlig thyroid
Av smgj i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 0Siste melding: 02-08-10, 08:54 -
Resept på naturlig thyroid
Av usikker i forumet Resept på Armour Thyroid og Erfa ThyroidSvar: 14Siste melding: 04-03-10, 19:45 -
Hva gjør jeg hvis jeg vil prøve naturlig thyroxin?
Av Vigdis i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 3Siste melding: 02-02-09, 17:59

Svar med sitat
Bokmerker