Så vidt jeg har skjønt, jeg kan bare litt om dette, så kan eventuell annen sykdom hindre at CT3M fungerer. Jeg mener å ha lest at for eksempel uoppdaget diabetes 1+2 kan være en av flere. Men nå er jeg ute på tynn is, dette kan jeg ikke! Sjekk heller bloggen til Paul Robinson, eller se om det står noe i boka, mitt x er lånt ut til en god venn, så jeg kan ikke sjekke der. Uansett er det en god ide å skaffe boka for å forstå mer.

Min opplevelse er at Levaxin og syntetisk T3, Liothyronin ikke kan sammenlignes i det hele tatt. Har du sett det kjemiske bildet av syntetisk T4 og naturlig T4? Jeg er ikke i stand til å finne disse to bildene, men jeg har funnet det på nettet før. Jeg er ikke kjemiker, og vet ikke hvor stor betydning denne forskjellen har på kroppen. Når du ser på tegningen av disse to, er forskjellen iøyenfallende.

Mange snakker om opplevelser av bivirkninger på Levaxin som forsvinner når de begynner med thyroid. Muskelsmerter, muskelspenninger, og sikkert mye mer.

Det som nevnes med syntetisk T3 er hjertebank. Som jeg antar kommer av at man har gått rett på en høy dose, i stedet for å begynne på 2.5 mcg og trappe langsomt opp til dosen er tilstrekkelig. Så var jeg deg Rufus, ville jeg startet veldig rolig med T3 og økt svært langsomt og hele tiden vurdert kroppens reaksjon på T3.

Mange bruker syntetisk T3 til CT3M, og thyroid resten av døgnet. Det går selvsagt an å bruke thyroid hele tiden. Men jeg tror det aller beste er å bruke syntetisk T3 på natten, fordi den virker kjappere