Viser søkeresultater 81 til 90 av 100
Threaded View
-
23-12-12, 12:29 #35
Sv: 30 år med lavt stoffskifte - uten å vite det
Så ble det et hopp i oppdateringen.
Den siste uken har jeg knapt merket noe til de 10 mcg Lio jeg har tatt hver morgen, og legen hadde vel rett da han sa det kom til å bli en kickstart først, som deretter ville forsvinne.
Snakket med legen på telefon torsdag denne uken, og endelig ga han meg velsignelse til å eksperimentere litt på egen hånd

Dagen etter samtalen doblet jeg derfor Lio-dosen til 20 mcg. Dessverre merket jeg ingen verdens ting. Kanskje jeg var litt kjapp, men etter den ene dagen uten effekt bestemte jeg meg for en ny stratgi:
Jeg går opp igjen til 125 mcg Levaxin og blir på 10 mcg Lio inntil videre. Det føles som om det er en del symptomer Levaxinen tar seg av og en del som Lioen tar seg av. Har mest lyst til å øke Lioen til 20 mcg også, men det kan vel kanskje bli litt vel mye for kroppen på en gang.
I tillegg har legen bedt meg slutte på p-piller slik at jeg kan få tatt noen grundige prøver i midten av januar.
Setter pris på det hvis noen har noen innspill eller nyttige erfaringer
Lignende tråder
-
De fleste har (cøliaki) sykdommen uten å vite det
Av Vigdis i forumet Mage/tarm/urinveieSvar: 0Siste melding: 25-10-11, 08:12 -
Lavt stoffskifte uten antistoffer
Av Persa i forumet Lavt stoffskifte hos mennSvar: 89Siste melding: 16-09-10, 10:36 -
Jeg fikk vite for ca. åtte mnd siden at jeg har lavt stoffskifte, er 28 år.
Av liten i forumet Lavt stoffskifteSvar: 78Siste melding: 04-06-07, 20:27 -
Vi har fått vite at jenta vår på 3,5 år har lavt stoffskifte
Av mamma til 4 i forumet Stoffskiftesykdommer hos barnSvar: 6Siste melding: 22-12-06, 20:58 -
Når jeg nå har fått vite at jeg har lavt stoffskifte...
Av lilly i forumet Lavt stoffskifteSvar: 1Siste melding: 05-09-05, 16:24

Svar med sitat

Bokmerker