Viser søkeresultater 1 til 10 av 10
Tråd: Ekstreme verdier??
Threaded View
-
10-12-12, 10:35 #6
Oppdatering, lurer fortsatt... Bør jeg kreve å utredes mer?
Hei. Jeg er helt ny her!
Skrev dette innlegget 20.11:
Jeg fikk ved en tilfeldighet beskjed om jeg har lavt stoffskifte i forbindelse med en borrelia infeksjon. Lest litt nå og kikker på prøveresultatene mine som virker veldig spesielle, eller?
Ft4: 5 (12-22)
Tsh: 86 (0,27-4,2)
Anti tpo:>650 (0-34)
Formen er så og si helt normal, muligens litt slapp,fryser innimellom, lett hodepine, men egentlig ikke noe å snakke om. Fødte for 4 mnd siden.
Burde jeg ikke merket mer, eller kommer symptomene snikende? Tatt levaksin 50 mcg tre siste dagene.
Jeg har nå økt dosene til 100/75 mcg annenhver dag. Tatt en kontroll måling for 1-2 uker siden, da hadde ft4 økt til 7 , men tsh økt til 92. Skal ta nye prøver denne uka.
Legen min videresendte svarene til en overlege på sykehuset, mente jeg hadde åpenbart post partum Tyreoiditt på autoimmunt grunnlag...?
Føler meg fortsatt i ok form. Perioder heller mer energi enn på lenge. De to siste dagene fått litt vage smerter, rar følelse i halsen, noe som vet hva dette kan bety?
Det jeg lurer på nå er om jeg bør kreve mer utredelse, eller skal jeg bare stole på allmenntilstanden min? mener jo fortsatt at verdiene mine er svært høye/lave i forhold til referanseverdiene. Skal jeg stole på legen min??
Lignende tråder
-
FT3 over ref verdier
Av Siven i forumet Normalverdiene?Svar: 9Siste melding: 25-03-10, 18:01 -
verdier
Av marie66 i forumet Normalverdiene?Svar: 5Siste melding: 28-04-08, 10:50 -
Ref. verdier (en vennine av meg)
Av Theodora78 i forumet Normalverdiene?Svar: 3Siste melding: 23-11-06, 19:18

Svar med sitat
Bokmerker