Viser søkeresultater 1 til 10 av 19

Hybrid View

Medlem siden
    Jan 2012
    Sted
    Oslo
    Alder
    44
    Meldinger
    123

Standard Sv: Re: Hvorfor vil legen at jeg bare skal ta T3 én gang daglig?

Sitat Opprinnelig skrevet av BenteR Vis post
    Jeg tror kanskje det er samme lege som skrev Lio ut til meg i fjor da jeg var på Aker.
    Han presiserte at jeg skulle ta 5 mcg om morgenen og ikke dele det opp, og om jeg fikk symptomer, skulle jeg slutte umiddelbart fordi da tålte jeg ikke medisinen.
    I ettertid har jeg hørt at man skal dele opp og starte med 2,5 mcg. Dessverre funka ikke det heller hos meg takket være andre sykdommer.

Ah, okei. Vet ikke om det er lov (eller om legen setter pris på det) å diskutere leger her, så jeg sender deg en PM

Han var også veldig klar på at hvis jeg fikk symptomer på overdosering måtte jeg slutte med en gang og gå opp igjen på Levaxinen.

Heldigvis virker det ikke som om jeg reagerer negativt i det hele tatt på Lio.

Medlem siden
    Jun 2010
    Sted
    Indre Troms
    Alder
    55
    Meldinger
    2,404

Standard Sv: Hvorfor vil legen at jeg bare skal ta T3 én gang daglig?

Jeg tok 20mcg lio og 100mcg levaksin hver dag i nesten 10 år. Hvis noe har skadet meg er det at jeg fikk for lite stoffskifte medisiner. Det har jeg permanente skader av i dag. Poenget mitt er at det er lettere å skjønne at du får for mye enn det er å skjønne at du får for lite.

Medlem siden
    Jan 2012
    Sted
    Oslo
    Alder
    44
    Meldinger
    123

Standard Sv: Hvorfor vil legen at jeg bare skal ta T3 én gang daglig?

Sitat Opprinnelig skrevet av Blondie Vis post
    Jeg tok 20mcg lio og 100mcg levaksin hver dag i nesten 10 år. Hvis noe har skadet meg er det at jeg fikk for lite stoffskifte medisiner. Det har jeg permanente skader av i dag. Poenget mitt er at det er lettere å skjønne at du får for mye enn det er å skjønne at du får for lite.
    Takk for svar! (har nettopp skrevet et innlegg i dagboka mi nå med oppdatering på dosering og hvordan det går)

Legen gjentar at han er bekymret for resultatene mine nå, han er veldig redd for at jeg skal være overdosert. Jeg er litt usikker på hva jeg skal gjøre mht legen, for jeg har lyst til å eksperimentere med litt høyere doser, men samtidig må jeg jo holde ham fornøyd ellers så slutter han vel å skrive ut til meg.

Lignende tråder

1. Svar: 3
    Siste melding: 20-03-11, 22:25
  2. Hvorfor jeg skal passe på med de syntetiske sødestoffer?
    Av Cirkeline i forumet Helbred og kosthold
    Svar: 6
    Siste melding: 22-09-10, 09:03
  3. Legen lurer på hvorfor eg ikke bare kan ta Levaxin som alle andre
    Av Unn i forumet Naturlig Thyroid medisiner
    Svar: 29
    Siste melding: 11-11-08, 10:38
  4. Jeg skal gifte meg, orker bare ikke starte med forberedelsene..
    Av grynet i forumet Forum: Kos, kaos og humor
    Svar: 4
    Siste melding: 18-08-06, 22:21
  5. Svar: 25
    Siste melding: 22-06-05, 23:19

Søkeord for denne tråden

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine