Viser søkeresultater 1 til 10 av 954
Hybrid View
-
05-12-12, 21:51 #1
Sv: Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
ADMIN/EDIT: innlegget flyttet til denne tråden: https://www.stofskifteforum.dk/showthread.php?t=14440Sist endret av Admin; 05-12-12 kl 22:32
Har en lang sykehistorie som har resultert i ME-diagnose
Thyroid Erfa fra november 2012.
-
06-12-12, 11:11 #2
Anisa, pilleboksen du anbefalte fikk jeg ikke lov av Amazon å bestille.... Bøker derimot var greit. Ett eller annet underlig med dette stedet. Forsøkte å kjøpe en brukt bok der en gang, det fikk jeg heller ikke lov til når bestillingen kom fra Norge. Skal se om jeg kan få den fra ebay i stedet
• Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
• Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
• Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid
-
15-12-12, 13:52 #3
Jeg kan trene på et tyngre nivå uten å få dagen derpå symptomer! Jeg trener nå 6-8 timer i uka. Det er en mye hardere trening jeg bedriver nå enn jeg har klart de siste tre årene. Jeg trener intervall, jeg bruker romaskin og har økter med styrketrening. Jeg skal etterhvert prøve meg på mer jentete trening som aerobic, zumba etc. Har trent som ensom ulv blant alle vektløfterfolka i flere år, de har trent tøft, jeg har trent lett. Hver gang jeg har forsøkt meg på gruppetrening har jeg merket det i flere dager etterpå. Det har vært alt for hardt for meg der jeg var. Men ikke nå! Jeg merker det også på endorfinene at jeg trener hardere, jeg har sug etter mer trening. Det er en stund siden jeg kjente den følelsen. Det er deilig å kunne trene i gruppe, det er sosialt, motiverende og deilig å vite at jeg endelig tåler det. Det er ikke alltid like lett å holde motivasjonen oppe når jeg trener alene.
Jeg merker også at de andre hormonene, ikke bare kortisol, nyter godt av CT3M, de har steget litt. Om natten sover jeg så tungt, det er helt fantastisk! Jeg har slitt med søvnproblemer i så mange år at det ble en del av meg, og det gjorde også sitt til at jeg fungerte dårlig. Nå våkner jeg og føler meg utsovet på morgenen.
Det er håp i hengende snøre
• Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
• Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
• Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid
Lignende tråder
-
Hva er binyretretthet?
Av Anisa i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 21Siste melding: 19-05-13, 15:27 -
partiell binyrebarksvikt i tidsskriftet
Av nora i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 5Siste melding: 13-12-11, 21:20 -
Binyretretthet - hydrokortsonkrem?
Av Rufus i forumet HydrocortisonSvar: 14Siste melding: 29-09-09, 17:49 -
Hvor lav t4 kan man ha og fremdeles leve?
Av cathrin i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 19Siste melding: 25-09-06, 09:50 -
Hvordan leve med høyt stoffskifte? (litt langt)
Av nemi_137 i forumet Sosiale konsekvensene av stoffskiftesykdomSvar: 7Siste melding: 06-08-05, 10:35

Svar med sitat

Bokmerker