Hei

Nå trenger jeg sårt noen råd... sliter med å samle hodet og tankene på egen hånd. Etter at jeg endelig kom til DS på Heggeli har jeg fått forskrevet Thyroid og Cortef i tillegg til progesteron, pregnenolon og vit D, han anbefalte også magnesium.

Bestemte meg for å prøve meg uten hydrokortison (kjøpte boken til Paul Robinson) og har trappet opp Thyroid samtidig med nedtrapping av Levaxin 75. Nå er jeg dårligere enn på veldig lenge! Har nesten mistet nattesøvnen, har følelse av at hjertet jobber på høygir på kvelden/natten (dunker i ørene) og presser i brystet. Jobber 30 % og føler at det er helt på grensen av hva jeg kan klare. Mindre uro/ angst, det er jo bra

Har forsøkt å ta Thyroid-dosen 1-2 timer før jeg våkner, men nå er det like før jeg tenker at jeg må begynne med cortef, skulle jeg gjort det med en gang og så trappet ned når jeg er kommet på rett dose Thyroid? Er fortsatt på opptrapping, tar bare 15 mg og skal vel kanskje opp til 90.

Er det binyrene som protesterer eller er det hyper-symptomer siden jeg er i opptrapping samtidig med nedtrapping av Levaxin? Kuttet ut pregnenolon fordi det kjentes som det ble for mye av alt, tar vit D og progesteron på dag 14-28. Håper det siste vil hjelpe på pms da
Tar også selen for å hjelpe på konverteringen.

Prøver å lese i boken, men det er så vanskelig å samle tankene og lage en strategi. Noen som har råd?

Takk til alle dere skjønne mennesker som deler råd og erfaringer på dette forumet