Viser søkeresultater 1 til 5 av 5
    Medlem siden
    Oct 2010
    Sted
    Østfold
    Alder
    36
    Meldinger
    56

Standard Mangel på kjønnsdrift pga lavt stoffskifte

Jeg har nylig gått inn i ett kjæresteforhold med en gutt som er UTROLIG forståelsesfull når det kommer til mitt problem med stoffskifte. Problemet er bare at jeg eier virkelig ikke kjønnsdrift. Ellers blir det ett slags "sympati-greie", å det skal jo ikke være sånn. Det funker så fryktelig dårlig når jeg egentlig ikke har det rette sindelag overhode. Han forstår meg, å jeg forstår han. Men for meg så er det ett stort problem da jeg ikke har noe kjønnsdrift. Jeg regner med at dette vil gå seg til etterhvert som jeg har kommet meg mer i rute med medisiner ol. men i mellomtiden; er det noen som har noen forslag til hva som kan styrke kjønnsdriften? (da mener jeg ikke av hjelpemidler fra kondomeriet ol.)
    Levaxin siden 10.11.10 da TSH var på 16,18 og FT4 10,2. *klem* Siljenta
    Informasjonstråden min
    Dagboken til Siljenta

Medlem siden
    Oct 2007
    Sted
    Oslo
    Alder
    54
    Meldinger
    270

Standard Sv: Mangel på kjønnsdrift

Sjekk alle vitaminer og mineraler. Ta STORE doser B12 (helst av merket Solgar, B100, prøv med 4-6 per dag). Forbudt i Norge, men kan kjøpes i Sverige eller på iHerb.

I tillegg - prøv Rosenrot! Funker veldig bra, er også bra for stresshormonnivået ditt, bedring merkes ofte etter 2-4 uker. Les om det på Rolvs urtemedisin (nettside)

Medlem siden
    Dec 2009
    Sted
    Rogaland
    Alder
    40
    Meldinger
    253

Du er ikke alene, ihvertfall.. Jeg har hatt det slik noen måneder, og har funnet ut at det ikke blir "action" om jeg ikke har det rette sindelag (og det har jeg desverre ikke for tiden), for det kjennes ikke bra. Det er ikke gøy, jeg har også "ny" kjæreste og han er rimelig frustrert! (Og veldig forståelsesfull )

Noe annet som du kanskje kan undersøke om situasjonen forblir lik over tid, er verdien på andre viktige hormoner. Selv vet jeg stoffskiftet er ok nå, men progesteron, kortisol, DHEA, testosteron er alle lave. Det resulterer i at kjønnsdriften er NULL

Kanskje du vet det allerede, men offentlige leger bryr seg generelt ikke om disse. Kan anbefale Heggeli helhetsmedisin, Dag S.

Medlem siden
    Oct 2010
    Sted
    Østfold
    Alder
    36
    Meldinger
    56

Har testet rosenrot i noen dager.. Merker ikke så stor forskjell helt enda, men får ha litt tålmodighet vel ;) ille å si det, men jeg skal oppdatere dere på min kjønnsdrift
    Levaxin siden 10.11.10 da TSH var på 16,18 og FT4 10,2. *klem* Siljenta
    Informasjonstråden min
    Dagboken til Siljenta

Medlem siden
    Apr 2007
    Sted
    Østlandet
    Alder
    63
    Meldinger
    735

Cool Mangel på kjønnsdrift

Sitat Opprinnelig skrevet av Siljenta Vis post
    ille å si det, men jeg skal oppdatere dere på min kjønnsdrift
    Ikke ille det, bare fint.

Slenger ut et tips jeg fikk: Omega 7. Har forsøkt selv og synes det hjelper, men det kan jo være tilfeldig eller andre årsaker.

Lignende tråder

1. Lavt stoffskifte og mangel på kortisol
    Av Joni i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifte
    Svar: 5
    Siste melding: 09-06-09, 22:54
  2. Vit B12 mangel, men ikke mangel på Instrict Factor?
    Av sivcath i forumet B-vitaminer
    Svar: 4
    Siste melding: 27-05-05, 19:27

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn