Viser søkeresultater 1 til 2 av 2
Threaded View
-
17-11-12, 23:11 #1
Betent skjoldbruskkjertel
Hei
Jeg har vært allergisk mot gluten i flere år, uten å ha visst om det. Reaksjonene var atopisk eksem, men for tre år siden begynte jeg i tillegg til det å få oppblåst mage. Så fikk jeg tips av en kusine om å eliminrere gluten fra kostholdet. Jeg merket betydelig forbedring etter å startet med glutenfri diett. Det gikk igjen perioder hvor jeg kunne spise hveteprodukter innimellom uten å reagere. Nå har det vist seg at jeg også reagerer på melkeprodukter ved at jeg får mildere eksem, kviser og uregelmessig mage. De siste ukene har jeg opplevd å ha en hoven/stram skjoldbruskkjertel særlig etter å ha spist melkeprodukter. Jeg merker et press mot kjertelen når jeg har luft i magen og raper mye. Da føles det som om kjertelen vil roe seg når jeg har rapet, men så kommer følelsen tilbake. Men om jeg ikke har spist noe på lenge forsvinner plagene noe. Jeg blir fort sliten av presset, og sover mye. Dessuten har jeg gått ned i vekt ca 3-4 kg. Er 23 år, 157 høy og veier 46kg.
Jeg lurer på hva dette kan komme av?
Lignende tråder
-
Kjære skjoldbruskkjertel!
Av Anisa i forumet Stoffskiftesykdommer hos barnSvar: 1Siste melding: 23-05-10, 12:22 -
Kjære skjoldbruskkjertel!
Av Anisa i forumet Emner startet av AnisaSvar: 1Siste melding: 23-05-10, 12:22 -
traume mot skjoldbruskkjertel
Av mammantileir i forumet Lavt stoffskifteSvar: 1Siste melding: 01-06-08, 10:18 -
Operasjon skjoldbruskkjertel
Av Marianne i forumet OperasjonssalenSvar: 12Siste melding: 01-11-06, 20:39 -
Betent talgkjertel
Av grynet i forumet Lavt stoffskifte og hudSvar: 3Siste melding: 19-06-06, 20:05

Svar med sitat

Bokmerker