Viser søkeresultater 1 til 5 av 5
Threaded View
-
10-11-12, 20:05 #4
Sv: Hjertebank ved doseøkning
Sofiemor har skrevet om det d. 24. marts 2009 (signatur-tråden):
Det lyder som om Sofiemor har hele tiden reageret skidt på Levaxin, og derfor er tiden nok inde til at skifte Levaxin ud med Thyroid, hvor alle thyreoidea-hormoner er allerede pakket ind i transport-proteiner, som "pakkes ud" efterhånden kroppen har brug for dem, hvorfor kroppen ikke behøver at trækkes med, på skift, hormonfald og stigninger fra tabletter, hvis indhold kommer ind i kroppen på en gang, når tabletten tages....
Det er, i hvert fald, ikke løsningen at holde fri fra Levaxin, så hellere skifte medicinen ud, fordi vedholdende hormonmangel kan man faktisk dø af...
Enig med Blondie.
Skifter man til Thyroid (eller bare fortsætter med Levaxin) efter at man har haft længere perioder helt uden medicin, da bør og skal dette gøres med samtidigt at leve konsekvent binyre-venligt og sørge for rette tilskud der støtter binyrefunktionen. Enten det eller bør man indstille sig på permanent halvdårligt liv, fordi tabletterne alene er ikke nok.
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Hjertebank
Av Thomas W H i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 5Siste melding: 18-01-13, 17:23 -
Hjelp meg, jeg har så mye hjertebank!
Av Ida i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 17Siste melding: 04-04-10, 10:47 -
Hjertebank, er det forbigående?
Av Siri -67 i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 3Siste melding: 13-03-07, 11:41 -
Ferritin og hjertebank...
Av Maia i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 8Siste melding: 22-02-07, 10:44 -
Hjertebank og liothyronin??
Av heisann i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 12Siste melding: 25-04-06, 22:00

Svar med sitat
Bokmerker