Viser søkeresultater 1 til 10 av 954
Hybrid View
-
29-10-12, 09:08 #1
Sv: Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
Nå: Får sove kun halve natta. Er som en propell andre del av natta. Full av uro, både i hodet og armer og bein, det nærmer seg en følelse av angst innimellom. Jeg tror at det er noen andre hormoner som kan ha økt med CT3M. Jeg skal ta blodprøve i morgen, men det tar minst to uker før jeg får svar. Veldig irriterende, nå har jeg vent meg til at god søvn er i ferd med å bli en selvfølge. Jeg oppdaget nå at denne søvnmangelen de siste dagene har gjort meg så sløv at jeg har glemt å ta LDN i minst to døgn. Nå er det tilbake til ruteark på kjøleskapet hvor jeg krysser av for hver medisin som tas hver dag

Jeg tester nok ut å forsinke CT3M dosen litt, eller minske den, for å se om det også kan bedre søvnen. Akkurat nå føler jeg meg litt sprø av for lite søvn
Jeg har forsøkt å senke DHEA til det halve, men uten effekt.• Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
• Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
• Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid
Lignende tråder
-
Hva er binyretretthet?
Av Anisa i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 21Siste melding: 19-05-13, 15:27 -
partiell binyrebarksvikt i tidsskriftet
Av nora i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 5Siste melding: 13-12-11, 21:20 -
Binyretretthet - hydrokortsonkrem?
Av Rufus i forumet HydrocortisonSvar: 14Siste melding: 29-09-09, 17:49 -
Hvor lav t4 kan man ha og fremdeles leve?
Av cathrin i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 19Siste melding: 25-09-06, 09:50 -
Hvordan leve med høyt stoffskifte? (litt langt)
Av nemi_137 i forumet Sosiale konsekvensene av stoffskiftesykdomSvar: 7Siste melding: 06-08-05, 10:35

Svar med sitat

Bokmerker