Viser søkeresultater 1 til 10 av 28
Threaded View
-
26-10-12, 16:26 #21
Sv: Parestesier/kiling i huden
Hei Ingvil
Håper du skjønner at hensikten med det jeg skriver ikke er å frata deg håpet om å bli bra av dine plager. Det jeg skriver er bare min mer eller mindre kvalifiserte oppfatning som pasient og helsepersonell. Hvis det er nevrologiske plager du har kan disse være irreversible. Det vil si at de ikke blir helt bra igjen. Jeg har hatt mange slike problemer selv og selv om de er bedre blir de ikke helt borte. Formen er bra. Jeg trener 6 timer i uka, jobber fullt og er kone og mor. Prøvene mine er bra, men disse smertene og ubehaget forsvinner foreløpig ikke. Poenget mitt er at hvis en nerve er skadet kan skaden ofte være permanent. Det vil du også finne ut hvis du søker på nevropati og årsaker. Her står hypothyreose nevnt blant årsakene. Vi vet jo at noen som får nerveskader i spinalkanalen ofte ikke blir bra. Derfor burde det ikke komme som en overaskelse at nerveskader forårsaket av hypotyreose kan være permanente. Denne sykdommen er ikke så bagatellmessig som legene synes å tro. Din B12 er altfor lav, selv om den er i nenfor refområdet. B vitaminer er kjempeviktig for den nevrologiske funksjonen, og du burde ta tilskudd.
Lignende tråder
-
Myxødem huden
Av Hansen i forumet Lavt stoffskifte og hudSvar: 18Siste melding: 16-08-13, 14:27 -
Parestesier
Av Vilje i forumet Nevrologiske konsekvensene av lavt stoffskifteSvar: 10Siste melding: 22-11-12, 13:44 -
Større pigmentforandringer i huden?
Av Atina i forumet Lavt stoffskifte og hudSvar: 4Siste melding: 01-08-12, 20:56 -
Huden, håret og hormoner
Av Anisa i forumet Lavt stoffskifte, hår og neglerSvar: 7Siste melding: 17-06-11, 11:21 -
Huden, håret og hormoner
Av Anisa i forumet Lavt stoffskifte og hudSvar: 6Siste melding: 20-12-09, 01:57

Bokmerker