Viser søkeresultater 1 til 10 av 28
Hybrid View
-
25-10-12, 19:25 #1
Sv: Parestesier/kiling i huden
Hei igjen!
De prøvene ser jo fine ut ja. Jeg kan fortsatt ikke så mye om stoffskifteproblematikk, og er fortsatt ganske forvirret. Hos meg fant de på Riksen forhøyget TSH (jeg har skrevet to brev og purret men enda ikke fått verdiene - saksbehandlingstid....), ellers "Ok" verdier, mens hos legen her hjemme ni dager senere ble resultatene helt anderledes. Helst normal TSH, men positiv anti TPO. Den var ikke pos på Riksen. Så nå har legen min tatt enda nye prøver...
Jeg har i alle fall alle symptomene fortsatt, og det er kjempeslitsomt og skremmende hver dag. Akkurat nå lyner det i tær og fingre, verker intenst i låret, napper overalt (leamus) og det kjennes ut som en veps stikker meg om og om igjen inni i storetåa! Helt vanvittig rart. Jeg har selv lest mye om benign fasciculation syndrome og neuromyotonia, og legen tok nå blodprøve for antistoff som KAN sees, men ikke må sees, ved neuromyotonia..
Jeg er spent på prøvesvar, men beg å gi litt opp håpet om hjelp kjenner jeg.
Godt å høre at du føler deg bedre på mange omr!
klem
Lignende tråder
-
Myxødem huden
Av Hansen i forumet Lavt stoffskifte og hudSvar: 18Siste melding: 16-08-13, 14:27 -
Parestesier
Av Vilje i forumet Nevrologiske konsekvensene av lavt stoffskifteSvar: 10Siste melding: 22-11-12, 13:44 -
Større pigmentforandringer i huden?
Av Atina i forumet Lavt stoffskifte og hudSvar: 4Siste melding: 01-08-12, 20:56 -
Huden, håret og hormoner
Av Anisa i forumet Lavt stoffskifte, hår og neglerSvar: 7Siste melding: 17-06-11, 11:21 -
Huden, håret og hormoner
Av Anisa i forumet Lavt stoffskifte og hudSvar: 6Siste melding: 20-12-09, 01:57

Bokmerker