Viser søkeresultater 1 til 10 av 95

Hybrid View

Medlem siden
    Jun 2012
    Sted
    Akershus
    Alder
    48
    Meldinger
    107

Standard Sv: Har hatt lavt stoffskifte siden 1996. Gråteferdig.

Begynte på levaxin i 2004/2005. Jeg har altså 9 år før der før jeg selv oppdaget sykdommen ved å søke på trøtthet og siden skjoldbrukskjertel. Da kom lavt stoffskifte ganke kjapt opp og jeg skjønte med en gang at dette var sykdommen som plaget meg. Var en ubeskrivelig vanskelig tid, men jeg er ferdig med det. Ingenting man kan gjøre med det. Mesteparten av ungdommen ødelaget, utdanning ødelagt, gjeld opparbeidet. Men sånn er det bare. Synes ikke synd på meg selv og det gjør sikkert ingen andre heller.

Er over det verste nå. Jeg sliter bare med kalde hender og føtter. Men så er det nå kaldt ute om dagen også. Har fått angst. Men det er mest pga situasjonen jeg er i. Å bryte opp er et sjokk uansett nesten. Selv om det er planlagt også. All trygghet blir revet vekk og man må begynne helt på nytt. Men samtidig åpner det seg nye muligheter. Jeg er kvitt en som viste seg å ikke være rett for meg og det skal jeg være glad for.

Medlem siden
    Dec 2009
    Sted
    Candyland
    Alder
    56
    Meldinger
    3,083

Post Sv: Har hatt lavt stoffskifte siden 1996. Gråteferdig.

Hei

Jeg har alltid hatt kalde hender og føtter.
    Også jeg måtte selv finne ut (etter ca 10 år med plager) at det var stoffskiftet som var ute å kjøre.

Jeg prøvde først Levaxin og siden Liothyronin - men ingen av dem var noe for meg.

Jeg fant ut om naturlig thyroid her på forumet og har siden slutten av 2009 brukt erfa thyroid.
    En av tingene som har blitt bedre (les:borte) er at jeg ikke er en frysepinn lenger -
    og kalde føtter (og for det meste hendene også) er en saga blott

Hvis du tar en evaluering på f.eks fordøyelse, søvnmønster, tinnitus + åh så mange symptomer;
    så kanhende du også tenker at du vil snakke med legen og prøve en annen medisin..

Uansett - ønsker deg alt godt
    Kevlin
    ... bare fordi du er paranoid: så betyr ikke det at de ikke er ute etter deg!!
    Lavt stoffskifte - Erfa Thyroidfra slutten av 2009
    Min første halve pille med Erfa

Lignende tråder

1. Jeg har hatt lavt stoffskifte i ca 4 år
    Av Caramella i forumet Lavt stoffskifte
    Svar: 20
    Siste melding: 23-03-08, 22:24
  2. Hvor lenge kan man ha hatt lavt stoffskifte?
    Av Skyggehodet i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plager
    Svar: 14
    Siste melding: 05-02-08, 11:53
  3. Hvor lenge kan man ha hatt lavt stoffskifte?
    Av Skyggehodet i forumet Lavt stoffskifte hos menn
    Svar: 14
    Siste melding: 05-02-08, 11:53
  4. Svar: 7
    Siste melding: 13-01-08, 19:12
  5. Har sikkert hatt lavt stoffskifte siden fødselen
    Av Alani i forumet Lavt stoffskifte
    Svar: 51
    Siste melding: 18-05-05, 19:30

Søkeord for denne tråden

Bokmerker

Regler for innlegg