Viser søkeresultater 1 til 10 av 66
Hybrid View
-
29-03-11, 15:07 #1
Får Armour i morgen - hjelp :)
Kære Ceci
Jeg tror, at vi (jeg) har allerede givet dig alle de "alternative" (i forhold til din lægeordineret behandling) forslag til mulighederne for at fobedre effekten af den behandling du modtager nu. Det ser ikke ud til, at du har ladet nogen af disse forslag komme an på en prøve, men i stedet fortsætter du med den kaotiske behandling, din læge udsætter dig for... Hele denne tråd vidner skarpt om, at dine læger ikke aner hvad de driver med, og den vidner også om, at når valget står mellem at teste nogle af forslagene herfra, eller stole på at "lægen ved bedst" - vælger du, i den sidste ende det sidste.
Det betyder, at det, stort set, for os er nytteløst at forsøge hjælpe dig videre... Du må hellere tage konsekvensen og begynde kræve svar på de spørgsmål du har og ellers har stillet her - til den klinik, der er årsagen til at du overhovedet har behov for at spørge... Det er dine lægers forbandede pligt, at holde dig orienteret nok til, at du ikke hele tiden svinger mellem usikkerhed eller utryghed. Særlig når du bevisligt er så afhængig af at tilliden til dem (lægerne) skal bevares for enhver pris.
Lykke til.
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Hjelp! Dosering av Erfa overgang fra Armour
Av Siven i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 5Siste melding: 08-12-09, 15:59 -
Tomt for Armour, stressa nå. Hjelp!
Av b@mbi i forumet Mangel på Thyroid-medisinerSvar: 53Siste melding: 18-11-09, 21:00 -
Trenger hjelp til å overbevise legen i morgen
Av Ida Helene i forumet Lavt stoffskifte i grenselandSvar: 14Siste melding: 31-08-09, 11:12 -
Trenger litt hjelp ang. Armour??
Av Nett i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 17Siste melding: 22-02-07, 11:03 -
Hjelp til linker til Armour
Av Leya i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 6Siste melding: 22-05-05, 17:14

Svar med sitat

Bokmerker