Beklager sent svar..jeg har mange ganger de siste dagene gått inn på mailen og lest svarene her fra deg og er så utrolig glad for svar!!!!
Men har vært så sliten at jeg har ikke orket og sitte meg ned å skrive ord...om du skjønner....

jeg føler meg sett og hørt når du svarer så inngående og forståeligt...

vet ikke hva som skjer med meg,men de siste to dagene har jeg vært helt knust..kroppen rister og skjelver innvendig,blodsukkeret kjennes ut som det er lavt og jeg er mye urolig.frysebyger og hetetokter om en annen,svimmel,vondt og stiv og støl her og der. og føler at det er binyrene mine som står bak mye.

tilbake til hovedinnlegget mitt....
Legen sin kommentar på blodprøvene var at de var "gode nok" så binyrene mine gjorde jobben sin....så er nok lite støtte å finne der ja.....jeg har siden i går kokt meg vann med himalaya salt i,og en god desj sitronsaft...
føler faktisk at kroppen blir litt glad på en måte når jeg drikker det

jeg har også begynt å lese igjennom de som du og andre har skrevet om binyrene her inne og skal prøve å hjelpe kroppen min selv så godt jeg kan...
synest der veldig mye informasjon å ta til seg,så sier til hjernen at no må du fungere og forstå dette som står skrevet her;)
men det jeg synest er litt rart er at for en stund siden så var jeg mest sliten etter kl 17,no er jeg mer sliten og sovnet på jobb for noen dager siden og vokner til på kvelden,sånn som no er jeg i kjempe fin form,men morningen og frem til kl 16 har jeg nesten bare lagt vannrett....:/

jeg har tusen spørsmål,men kommer ikke på de her og no.....
Men TUSEN TAKK SNILLE DEG!!!!!