Viser søkeresultater 1 til 10 av 95
Threaded View
-
18-10-12, 21:23 #6
Sv: Gråteferdig
Det var da en utrolig liten dose med Levaxin du går på! Si meg, har ikke legen sagt at du skal øke dosen med jevne mellomrom til du føler deg ok? Og så har du vært syk i 16 år
Det er jo tydelig at du sliter med at stoffskiftet er alt for lavt - jeg nærmest føler resignasjonen gjennom det du skriver. Det er så trist, for en ung mann i sin beste alder skal ha et bedre liv enn det du gir uttrykk for. Jeg har sønner på +/- din alder, og jeg hadde blitt temmelig lei meg om en av dem hadde det slik.
Du må nok nå ta noen grep sjøl. Først og fremst komme deg til lege og få tatt nye prøver (og legg dem ut her så får du "faglig" vurdering
). Så må du være klar over at folk kan gå i mange år og føle seg noenlunde bra på kun Levaxin, men så er det ikke nok lenger. Da kan man øke dosen, kombinere med Liotyronin, eller det beste for de fleste som sliter: gå over til tyroid.
Antidepressiva hjelper ikke, men nok T3 kan hjelpe masse! Det får du nok ikke på den lille dosen du tar. Og så bør du kanskje bytte lege
Lignende tråder
-
Jeg har hatt lavt stoffskifte i ca 4 år
Av Caramella i forumet Lavt stoffskifteSvar: 20Siste melding: 23-03-08, 22:24 -
Hvor lenge kan man ha hatt lavt stoffskifte?
Av Skyggehodet i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 14Siste melding: 05-02-08, 11:53 -
Hvor lenge kan man ha hatt lavt stoffskifte?
Av Skyggehodet i forumet Lavt stoffskifte hos mennSvar: 14Siste melding: 05-02-08, 11:53 -
Jeg har hatt lavt stoffskifte (Hypothyreose) siden tidlig på 90-tallet
Av Thomasine i forumet Lavt stoffskifteSvar: 7Siste melding: 13-01-08, 19:12 -
Har sikkert hatt lavt stoffskifte siden fødselen
Av Alani i forumet Lavt stoffskifteSvar: 51Siste melding: 18-05-05, 19:30

Svar med sitat

Bokmerker