Viser søkeresultater 1 til 10 av 43
Threaded View
-
14-10-12, 15:12 #12
Sv: SVÆRT plaget av parestesier, fascikulasjoner overalt og smerter som flytter på se
Ser ikke ut som den er i salg lenger, men jeg fant: http://www.nb.no/utlevering/nb/9dda3...#&struct=DIV68
Dette er 1. utgaven, de oppl. jeg ref. fra er på side 69.
Siden du har fått påvist forhøyet TSH og anti-TPO burde du vært diagnostisert med lavt stoffskifte, slik har jeg i alle fall oppfattet at det bør være. Mine prøver er alle innenfor "normalt", så vi er ikke helt i samme båt, bortsett fra at vi deler frustrasjonen over våre plager, og den båten er vi mange i ....
Prøvebehandling med naturlig thyroid (medisin laget av thyreoideakjerelen fra gris) betyr for meg at jeg har bestilt det på nettet, og bruker pr. nå 90 mg/dgl. Jeg har ikke opplevd det som problematisk, men har heller ikke blitt det jeg vil kalle bedre. Jeg tror ikke det er farlig i en periode.
Det ser ikke ut til at jeg får tak i mere, tilgangen er høyst usikker. Se andre tråder om dette. Det er best å få det gjennom lege, enten naturlig thyroid eller levaxin som er den syntetiske medisinen.
Har du forresten forsøkt tilskudd med magnesium ? Google symptomer på magnesiummangel, og du vil finne mye relevant.
Håper det beste for deg
Lignende tråder
-
Parestesier
Av Vilje i forumet Nevrologiske konsekvensene av lavt stoffskifteSvar: 10Siste melding: 22-11-12, 13:44 -
Parestesier/kiling i huden
Av Ingvild i forumet Nevrologiske konsekvensene av lavt stoffskifteSvar: 27Siste melding: 03-11-12, 16:00 -
Plaget av Graves!!
Av LivF i forumet Graves sykdomSvar: 17Siste melding: 04-01-12, 15:15 -
svært at blive gravid med hashimoto?
Av kat1982 i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 5Siste melding: 16-02-09, 11:02

Svar med sitat

Bokmerker