Viser søkeresultater 1 til 10 av 43
Threaded View
-
13-10-12, 11:50 #14
Sv: SVÆRT plaget av parestesier, fascikulasjoner overalt og smerter som flytter på se
Ja, jeg oppfattet det slik at det ikke var akutuel med noen medisinering, før evt T4 og T3 ble utenfor grenseomr..
Jeg har ikke nettopp fått barn, det er nok bare jeg som omtaler han som "liten" enda, men han er tre år..
Det var bare 10 dager mellom prøvene jeg tok på riksh.p og hos fastlegen..
Jeg vet ikke om de tok Anti-TPO på Riksh.p, de sa ingenting om det, sa bare at TSH var forhøyet og at det betydde at "hypofysen var på høygir". Jeg håper jeg snart får verdiene der i fra..:(
Han jeg kaller fastlegen er egentlig en privatlege, jeg byttet til han fordi det er svært stor utskiftning av leger på det ordinære legekontoret, jeg fikk stadig ny, og det er for tette/små forhold her til at det var noe kjekt når jeg er kronisk syk. Jeg tror ikke min lege vil ta noen nye prøver nå (slik at jeg kan få tatt om morgenen), han sa det skulle følges med på en gang i året han.. det var retningslinjene.. Jeg kan sikkert få han til å sjekke det igjen før det har gått ett år altså, men han vil nok ikke se noen grunn til å sjekke det igjen nå med det førte?
Problemet er vel at jeg ikke vet om jeg har symptomer på lavt stoffskifte... I flg legen/nevrologene har jeg det ikke, men så ser jeg jo her inne at flere skriver om parestesier/allodyni, fascikulasjoner og smerter som flytter på seg, så jeg vet jammen ikke hva jeg skal tro. Det er slitsomt å være så usikker..:(
Jeg lurer også på om jeg har andre sykdommer, som bl.a ME/CFS..(men er nok mindre utmattet enn de fleste med dette, og mer av nevro.plager..)
Jeg har dessuten pos kalprotektinprøve, og skal snart til coloskopi..men også her fikk jeg høre at evt inflammatorisk tarmsykdom ikke kan forklare alle disse nerve-"fenomenene" mine:(
Føler av og til at jeg er i ferd med å gi opp..:(
Lignende tråder
-
Parestesier
Av Vilje i forumet Nevrologiske konsekvensene av lavt stoffskifteSvar: 10Siste melding: 22-11-12, 13:44 -
Parestesier/kiling i huden
Av Ingvild i forumet Nevrologiske konsekvensene av lavt stoffskifteSvar: 27Siste melding: 03-11-12, 16:00 -
Plaget av Graves!!
Av LivF i forumet Graves sykdomSvar: 17Siste melding: 04-01-12, 15:15 -
svært at blive gravid med hashimoto?
Av kat1982 i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 5Siste melding: 16-02-09, 11:02

Svar med sitat

Bokmerker