Viser søkeresultater 1 til 10 av 43
Threaded View
-
13-10-12, 11:01 #13
Sv: SVÆRT plaget av parestesier, fascikulasjoner overalt og smerter som flytter på se
Hei igjen!
Jeg bare kommer på at du skrev at du nettopp har fått barn. Kanskje det er en autoimmun thyroiditt (postpartum thyreoiditt) av typen som oppstår og går tilbake etter fødsel du har hatt? Da har man høy anti TPO, men den og stoffskiftet kan stabilisere seg. Rett etter jeg fikk barn hadde jeg også høy anti TPO, jeg håpet jo at blodprøvene skulle stabilisere seg, noe de ikke gjorde hos meg og jeg utviklet Hashimotos. Men når jeg ser på dine blodprøver, så virker de jo ganske normale, bortsett fra at anti-TPO er litt forhøyet (kan kanskje forklares av postpartum thyreoiditt?)
Derfor lurer jeg på om det var lenge mellom blodprøven du tok på Riksen og hos fastlegen? Vet du hva anti TPO var på på Riksen? Kanskje dette kan forklare hvorfor det er så forskjell i blodprøvene dine?
Etter hva jeg har hørt så trenger man vel ikke ta stoffskifteblodprøver fastende på mat, men kun på medisin.
Jeg tror at du må ha symptomer på lavt stoffskifte og evt. blodprøver i grenseland for at legen skal behandle deg for lavt stoffskifte.Lavt stoffskifte etter graviditet i 2009
Lignende tråder
-
Parestesier
Av Vilje i forumet Nevrologiske konsekvensene av lavt stoffskifteSvar: 10Siste melding: 22-11-12, 13:44 -
Parestesier/kiling i huden
Av Ingvild i forumet Nevrologiske konsekvensene av lavt stoffskifteSvar: 27Siste melding: 03-11-12, 16:00 -
Plaget av Graves!!
Av LivF i forumet Graves sykdomSvar: 17Siste melding: 04-01-12, 15:15 -
svært at blive gravid med hashimoto?
Av kat1982 i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 5Siste melding: 16-02-09, 11:02

Svar med sitat

Bokmerker