Viser søkeresultater 1 til 2 av 2
Hybrid View
-
10-10-12, 22:21 #1
Sv: Højt stofskifte som IKKE er hyperthyreose
Spennende lesing! Fikk jo noe å tenke på her. Jeg vet jo enda ikke hvorfor jeg plutselig fikk høyt FT4 i fjor høst og hadde alle plagene forbundet med dette.
Men jeg har tenkt at det kanskje kunne ha noe med min defekte galleblære/gallestein/betennelse å gjøre, at det var en reaksjon på dette, at det var kroppens reaksjon på dette langvarige defekte organet i kroppen min (siden jeg har vært plaget med dette siden -94)?
Galleblæren og en haug med steiner ble jo operert ut tidlig i august, og jeg er helt fin igjen. Eller nesten. Jeg har fortsatt litt forhøyet FT4, men det er minimalt. Jeg kan fortsatt ha høy puls og kjenne uro i kroppen, men det er også minimalt.
Nå var jeg i grunnen heldig som ikke fikk medisinsk behandling, så ingenting av min skjoldbruskkjertel er skadet.Høyt Ft4, formen svinger fra bra til dårlig.
Dagboken til VibekeW
Lignende tråder
-
Lavt stofskifte sandsynligvis efter behandlig af for højt stofskifte
Av Babe i forumet Lavt Stoffskifte etter GravesSvar: 89Siste melding: 06-11-11, 22:27 -
Stofskifte svingende mellem højt og lavt
Av Anisa i forumet Stoffskifte vekslende mellom høyt og lavtSvar: 1Siste melding: 16-07-11, 10:20 -
Stofskifte svingende mellem højt og lavt
Av Anisa i forumet Emner startet av AnisaSvar: 1Siste melding: 16-07-11, 10:20 -
højt blodtryk og lavt stofskifte?
Av Babe i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 14Siste melding: 19-06-10, 11:32 -
Kan det være højt stofskifte?
Av Hanne10 i forumet Høyt stoffskifteSvar: 5Siste melding: 30-12-09, 16:48

Svar med sitat

Bokmerker