Viser søkeresultater 1 til 10 av 40
Tråd: Fascikulasjoner
Threaded View
-
10-10-12, 19:29 #31
Sv: Fascikulasjoner
Siden jeg nå har vært svært plaget med fascikulasjoner (hvert eneste minutt døgnet rundt), parestesier, smerter, svakhetsfølelse og følelsesløse fingre/tær/fot on om nettene, og alt dette startet etter en hissig infeksjon, lurer jeg på hvordan det går med Eirin nå. Vet noen om plagene hennes avtok? Hadde de med stoffskiftet å gjøre?
Jeg tok stoffskifteprøver under utredning på Riksh.p for ca en mnd siden, og da sa de at TSH var forhøyet, men elles ok (fikk ikke verdiene, har skrevet brev og bedt om å få), og fastlegen tok nye prøver for ca to uker siden. Han ringte i går og sa at nå var TSH akseptabel (vet ikke verdi), men jeg hadde positiv "anti PTO". Kan dere som kan dette fortelle meg litt hva dette vil si? Han sa jeg ikke hadde lavt stoffskifte nå, men stod i fare for å få det. Det er vel tvilsomt om alle nervesymptomene mine har noe som helst med stoffskiftet å gjøre, men beg å lure når jeg låg innlegget fra Eirin. Hva tror dere?
Dersom det er riktig at jeg står i fare for å utvikle lavt stoffskifte (er også arvelig belastet), er det noe jeg kan gjøre for å forhindre dette i å skje? Mat jeg bør spise eller unngå, eller andre råd?
Blir takknemlig for svar!
Lignende tråder
-
Fascikulasjoner (leamus)
Av Lissa i forumet Stoffskifte relaterte øye plager og øyesykdommeSvar: 24Siste melding: 06-10-12, 19:45

Svar med sitat

Bokmerker