Viser søkeresultater 1 til 6 av 6
Threaded View
-
09-10-12, 12:50 #3
Sv: Kan I hjælpe - hashimotos thyroiditis blodprøve
Jeg ville ha startet på armour med det samme. Skulle gjerne ha vært årene jeg gikk på levaksin foruten. Jeg ville ha startet med liten dose, og økt svært langsomt. Jeg kjenner en som startet på altfor høy dose armour, og overdosering er såpass ubehagelig at vedkommende ble skremt bort fra armour og tilbake til levaksin. Og det er trist å se at hun går og hangler med en medisin som ikke virker skikkelig på henne.Mener I at det er vigtigt at starte på armour fra glostrup med det samme, eller sker der ikke noget ved at gøre som lægerne siger, at starte på eltroxin og se om ikke mine symptomer forsvinder, og så evt skifte hvis det ikke går godt?
Jeg ønsker deg god bedring
Hypothyreose (hashimoto) siden 2002. Jeg fikk konstatert lavt stoffskifte i 2005, da var jeg så syk at jeg stadig mistet bevisstheten. Det var uhyre skremmende....
Lignende tråder
-
”Kronisk autoimmun atrofisk thyroiditis”
Av akas i forumet Autoimmune sykdommerSvar: 97Siste melding: 18-11-13, 10:00 -
Viktig! Oppstart LDN ved Hashimoto’s thyroiditis
Av Vigdis i forumet Low Dose Naltrexone (LDN)Svar: 5Siste melding: 08-06-13, 11:32 -
Jod og Hashimoto’s Thyroiditis
Av Admin i forumet Hashimoto's Thyroiditt og jodSvar: 2Siste melding: 09-04-12, 00:20 -
Nogen der kan hjælpe med disse resultater?
Av Honeyhob i forumet BlodprøverSvar: 1Siste melding: 20-11-10, 16:13 -
Psykiatriske manifestationer af Hashimoto`s thyroiditis
Av Anisa i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 0Siste melding: 16-01-10, 22:38

Svar med sitat
Bokmerker