Viser søkeresultater 1 til 3 av 3
Tråd: Tomme for thyrogen??
Hybrid View
-
28-09-12, 10:37 #1
Sv: Tomme for thyrogen??
Hallo,
jeg var i forrige uke inne til kontroll. På forhånd hadde jeg fått beskjed om å slutte å ta Levaxin 4 uker før. Når jeg kom på sykehuset sto de klar med en Thyrogen-sprøyte, som jeg altså ikke trengte... Jeg forstår det derfor slik at Thyrogen-problemene er løst for denne gang, og håper virkelig at leveransene vil være stabile framover, slik at vi slipper de medisinfrie periodene, de er en stor belastning.
Når det er sagt så må jeg også fortelle at jeg har gode erfaringer med en overgangsperiode på Liothyronin, den trenger ikke seponeres før ca. 14 dgr før blodprøvene. Man kan også ta Liothyronin de første dagene etter en medisinfriperiode, i tillegg til Levaxin, fordi det ta 3-4 dager før Levaxinen slår inn. Dette har jeg forsøkt med gode resultater to ganger. Man må antagelig ta høyde for andre medisiner og evt hjerteproblemer, men for meg fungerte det såpass bra at jeg kunne klare meg uten sykemelding, selv om de siste dagene var på grensen...
Lignende tråder
-
Mangel på Thyrogen i 2011 og 2012
Av Mod i forumet Kreft i skjoldbruskkjertelenSvar: 18Siste melding: 20-09-12, 20:10

Svar med sitat
Bokmerker