Viser søkeresultater 1 til 10 av 19
Hybrid View
-
20-09-12, 19:42 #1
Sv: Mangel på Thyrogen i 2011 og 2012
Hei Tuppelura.
Jeg har også tatt thyrogensprøyter ved tre anledninger, og det har gått kjempe bra. Ikke merket noe til bivirkninger, kanskje bare litt ekstra trøtt de to dagene jeg hadde fått sprøyter. Er det uke 19 i 2013 du har fått time da? Det er sikkert mange som venter på thyrogensprøyter og behandling nå. Ønsker deg masse lykke til ihvertfall.
-
20-09-12, 20:10 #2
Sv: Mangel på Thyrogen i 2011 og 2012
Hei Tics og alle dere andre!
Ble litt satt ut da jeg så at jeg har skrevet uke 19... Var inne og tok sprøytene i uke 34 og fikk prøvesvar i uke 37. Forstår ikke hvorfor i all verden jeg har skrevet uke 19 - det hadde jo ikke en gang noe med datoene å gjøre. Hjernen henger åpenbart ikke med :-/
Uansett må jeg bare føye meg inn i rekken med dere andre som beskriver Thyrogen-injeksjonene som uproblematiske. Dette var virkelig ingenting å grue for i det hele tatt. Håper bare produksjonen tar seg opp så Thyrogen-mangelen er forbigående og dette er fremtidens kontroller for oss alle. Forstod det som at Riksen ikke har fått tak i Thyrogen på lenge og at de fortsatt sliter med å få tak i nok doser.
Helt til slutt kan jeg informere om at mine resultater etter kontrollen var bra og jeg er både glad og lettet over å ha unnagjort kontrollen etter to år i uvisshet om dette. Formen min er fortsatt rimelig shabby, men det er nok heller relatert til dosejusteringer av Levaxin. Også her var prøvene bra, men det er nok likevel slik at jeg er svært følsom overfor Levaxinen og sliter litt med å nå optimalt funksjonsnivå.
Tusen takk takk for lykkeønskninger og omtanke - veldig godt å ha dette forumet og møte andre med samme erfaringer. Det er til god hjelp og støtte for meg i alle fall :-D
Lignende tråder
-
Kræftlægemiddel mangler i 2011 og forsinket til 2012
Av Mod i forumet Stoffskifteproblematikken i landsdekkende medierSvar: 16Siste melding: 07-08-12, 21:00 -
Intervju i KUNST PLUSS Nr 3. 2011
Av Ruth Roland i forumet Thyroidea og kunst!Svar: 0Siste melding: 18-12-11, 08:28 -
Blodprøvesvar januar 2011 - forvirret
Av helgemann i forumet BlodprøverSvar: 29Siste melding: 22-01-11, 22:34 -
Vit B12 mangel, men ikke mangel på Instrict Factor?
Av sivcath i forumet B-vitaminerSvar: 4Siste melding: 27-05-05, 19:27

Svar med sitat

Bokmerker