Viser søkeresultater 1 til 10 av 147
Threaded View
-
16-09-12, 10:12 #11
Sv: På grensen av Hashimoto's ?
Hei
Min lege syns det er så "rart" at jeg har så høyt trykk når alle andre prøver sier at mine binyrer er slitne. Lavt blotrykk og slitne binyrer er et av symptomer som står på listen for å finne ut hvordan står det til med binyrer.
Har hatt høy puls siden jeg ble syk i 1999 og snakket med legen om at da jeg ble syk var min daværende lege inne på tanken at min diagnose var ME.
Dette fordi jeg fysisk og ikke minst mentalt hadde brukt krefter jeg egentlig ikke hadde over en perioden på mer enn 10 år.
Så vi har snakket om å gjøre noe med min stress faktor. Det gir seg ikke utslag i kaotisk tanke kverning men ligger nok mer på et dypere nviå.
Jeg tåler stress maksimalt dårlig etter at jeg fikk stofskifte problemer. Så nu tar jeg en og en ting og så ser vi hva som må til. Har lært meg å leve på blotrykks medisin og prøver på alle måter å leve sundt. Ting tar tid.
Vi er alle her inne interesert i å gjøre noe med vår helse, så du finner din vei det er jeg trygg på. Du skriver godt og jeg følger "deg".
Lykke til
Hashimoto's med anti-TPO over 3500 i 2000.
Brukt levaxin over 10 år, ikke frisk. Prøver nu Thyroid og cortef.
Lignende tråder
-
hashimoto encehalopati
Av lehman i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 28Siste melding: 07-05-13, 10:50 -
Hashimoto's Treatment 1-8
Av Mod i forumet Stoffskifte-relaterte artikler og videoerSvar: 3Siste melding: 26-02-11, 18:15 -
Hashimoto`s metafor (billede)
Av Anisa i forumet Thyroidea og kunst!Svar: 0Siste melding: 02-02-10, 12:44

Svar med sitat

Bokmerker