Viser søkeresultater 1 til 7 av 7

Tråd: Fettlever.

Hybrid View

Medlem siden
    May 2006
    Sted
    Utenfor Norge
    Alder
    51
    Meldinger
    172

Standard Sv: Fettlever.

Jeg har nok fått det pga mye sukker og etter hva jeg har lest på nett, så kan også langvaring stort inntak av Pepsi Max (brytes ned i lever og blir til metanol som lagres i leveren som fett) også ha bidrat til at det har blitt som det har blitt.

Jeg er noe overvektig - BMI 27, blodtrykket ligger innenfor normalen, blodsukker og alle andre prøver er perfekte. Jeg har ikke noen symptomer på diabetes, jeg hadde snev av svangerskapsdiabetes under svangerskapene, men alt har normalisert seg siden den gang.

Det jeg lurer på er om det andre her som har det, for spesialisten jeg var hos mente det kunne være hypotyreosen som gjorde at jeg var mer utsatt for å utvikle fettlever.

Jeg prøver så godt jeg kan å spise nok grønnsaker og drikke nok vann hver dag, men jeg får nok ikke i meg nok. ketose er jeg nok langt unna. Har boken til Lutz og noen Hexeberg bøker. Jeg lager ofte mat utifra dem. Jeg har en lang vei å gå, jeg er nesten en katastrofe på kjøkkenet uten bakemixer og sausposer...

Medlem siden
    Dec 2009
    Sted
    Ålesund
    Alder
    51
    Meldinger
    418

Standard Sv: Fettlever.

Hei!

Jeg kan ikke svare på spørsmålene dine, men jeg anbefaler deg å ta mariatistel. Ingen mirakelkur, men jeg har erfart at den virker rensende. Det er viktig å drikke mye når du tar en slik kur, og ellers også. Hvis du synes det er vanskelig å drikke nok vann, kan du skvise litt sitron i vannet, eller raspe agurk og putte nedi. Da smaker det litt bedre, synes jeg.

Søkeord for denne tråden

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn