Viser søkeresultater 1 til 10 av 27
Threaded View
-
05-09-12, 20:39 #23
Sv: Har Graves og skal snart opereres (have fjernet skjoldbruskkirtel). Gode råd søge
Hej igen Bente R!
Og mange tak for din besked.
Ang. det du skriver om blokerende TRAS, kan jeg ikke gennemskue, om det er det, der er tale om i mit tilfælde. Tror dog ikke, det er det, da mit T4 - så vidt jeg kan se - ikke følger mit TSH. Mit TSH er for opadgående, og mit T4 er for nedadgående. Ja, faktisk ligger sidstnævnte nu under normalområdet. Som jeg kan se det, er det min nuværende dosis PTU, som er for høj og derfor har gjort, at T3 og T4 ligger henholdsvis lavt i og under normalområdet. Så jeg går da ud fra, at min endokrinolog - uanset hvilke "planer" han har i forhold til mit stofskifte - sætter mig ned i dosis, næste gang jeg hører fra ham. Er bare træt af, at der går så lang tid fra, man/jeg kan se, at det går mod for lavt stofskifte, til der blivet sat ind mod dette. Forsøgte at få fat på min endokrinolog i dag, men han er ikke at træffe/snakke med inden fredag, hvor han skal se på resultatet af de blodprøver, som jeg fik taget i dag. Så jeg må væbne mig med tålmodighed og gøre mig "kampklar".
Har en dundrende hovedpine så slut for nu
Lignende tråder
-
Fjernet skjoldbruskkirtel 2009. Trætte binyrer. Savner min kirtel...
Av Ceven i forumet Lavt stoffskifteSvar: 29Siste melding: 04-12-13, 23:29 -
Gode råd søges. Værre af Eltroxin og Levaxin?
Av paxx i forumet Mange symptomer, men flotte blodprøverSvar: 3Siste melding: 02-01-10, 08:53 -
Skal hele skjoldbruskkirtlen opereres væk?
Av Pochahonta i forumet Høyt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 19-10-09, 14:24 -
Skal opereres
Av Angelina i forumet OperasjonssalenSvar: 2Siste melding: 25-10-07, 17:33 -
Jeg skal opereres på Ullvål, så håper kirugene dere er flinke.
Av mor3barn i forumet Høyt stoffskifteSvar: 6Siste melding: 08-10-07, 12:31

Svar med sitat

Bokmerker