Viser søkeresultater 1 til 10 av 27
Threaded View
-
04-09-12, 19:04 #20
Re: Har Graves og skal snart opereres (have fjernet skjoldbruskkirtel). Gode råd søge
Hei!

Du er ikke alene
selv om jeg ikke har noe fasitsvar til deg.
Dine blodprøver virker for meg som om det kanskje er blokkerende TRAS du har siden stoffskiftet ditt uten tvil går mot lavt.
Jeg håper at de mer erfarne på forumet retter meg om jeg tar feil.
https://www.stofskifteforum.dk/showthread.php?t=8434
Da jeg fikk påvist min Graves sa Aker først at den var blokkerende men som det så riktig ble påpekt fra forumet her, så var det feil. Min Graves blir forresten ikke behandlet. Legene håper antistoffene i kroppen min balanserer hverandre, så sitronolje er altså min betablokker når jeg våkner med hvilepuls på rundt 140 og kjenner meg som noe katten har spytta ut.
For mitt vedkommende som har både Hashimoto og Graves, så unngår jeg soyaprodukter, hirse og andre goitrogene grønnsaker og spiser lavkarbo. Sitron bruker jeg jevnlig og det samme med paranøtter som er rike på selen. Selen har vist seg gunstig for og dempe antistoffer i kroppen (og så smaker de godt)
Og være syk, er en ensom følelse i grunnen. Spesielt om man har en sykdomsbilde som ikke er helt som alle andres og gjerne ekstra ille om man har en lege som er villig til og gjøre både det ene og andre med oss uten og tenke på at det er vi som må leve med kroppen videre om legen tar feil..
Sender deg iallefall en stor
ps.
Min FT3 og FT4 følges heller ikke, og har ikke gjort det disse årene jeg har vært syk; FT3 ligger helt nederst i referanseområdet, mens FT4 ligger over referanseområdet, men kroppen min synest visst det er ok slik.Sist endret av Pingvinen; 04-09-12 kl 20:11
Lignende tråder
-
Fjernet skjoldbruskkirtel 2009. Trætte binyrer. Savner min kirtel...
Av Ceven i forumet Lavt stoffskifteSvar: 29Siste melding: 04-12-13, 23:29 -
Gode råd søges. Værre af Eltroxin og Levaxin?
Av paxx i forumet Mange symptomer, men flotte blodprøverSvar: 3Siste melding: 02-01-10, 08:53 -
Skal hele skjoldbruskkirtlen opereres væk?
Av Pochahonta i forumet Høyt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 19-10-09, 14:24 -
Skal opereres
Av Angelina i forumet OperasjonssalenSvar: 2Siste melding: 25-10-07, 17:33 -
Jeg skal opereres på Ullvål, så håper kirugene dere er flinke.
Av mor3barn i forumet Høyt stoffskifteSvar: 6Siste melding: 08-10-07, 12:31

Svar med sitat

Bokmerker