Viser søkeresultater 1 til 10 av 39
Tråd: Armour Thyroid
Hybrid View
-
02-09-12, 19:06 #1
Sv: Armour Thyroid
Til alle norske og danske stoffskifte-pasienter, anbefaler vi boken STOP stofskiftevanviddet, skrevet av verdens ledende pasient-aktivist Janie Bowthorpe, som i 2005 grunnla nettstedet Stop The Thyroid Madness. Boken er utgitt på dansk i 2014. För alla svenska hypotyreos-patienter, rekommenderar vi samma bok, översatt till svenska med titeln Stoppa sköldkörtelskandalen (2012). Til alle gode leger, og pasienter som ønsker å lære mer av "the right stuff", anbefaler vi boken Stop The Thyroid Madness II (2014) med bidrag fra 10 leger MD. I Skandinavia, definitivt de to beste og mest nyttige bøker for hypotyreose-pasienter, for deres familier og venner, og for deres leger.
-
13-09-12, 12:38 #2
Hei igjen alle...
Skal idag igjen til Balder.
Mine blodprøver fra forrige uke var følgende.:
S-Ferritin 111 ( 15-200)
S-vitamin B12 1450 ( 170-650)
S-Magnesium 0.94 ( 0.71-0.94)
S-HDL Kolesterol 1.9 (1.0-2.7)
S-LDL kolesterol 3.5 (1.4-4.7)
TSH 0.10 (0.20-4.0)
Fritt T4 17.1 ( 11.0-23-0)
Fritt T3 5.3 (3.5-6-5)
Anti TPO >1300 (<100 )
B12 har ihvertfall skutt i været kan man si, jeg har merket enorm endring på formen. Føler meg faktisk nesten heeelt normal igjen..
Hva kan skje hvis denne verdien er alt for høy, som nå min er ??
Blir sliten når jeg bruker kroppen min fysisk, og jeg tror ikke det er bare dårlig kondis ute å går... får sinnsykt med melkesyre i armer og bein fort som fy..bare å pusse hesten min tar på , svetten spruter og armene verker..
Har i tillegg tannverk i begge skuldrene, massøren sier jeg bør på tatt MR for å utelukke evnt forkalkning i leddet, og kiroen min var ikke uenig i det , men han ville se meg til tirsdag og for å kunne kjenne på meg uten at jeg var så øm (etter en litt hard behandling av massør)...
Noen som har noen kommentarer, så blir jeg veeeldig glad for det..
-
11-10-12, 10:54 #3
Hei alle..
Formen har vært utrolig bra i det siste, følt meg nesten frisk faktisk. hvis man ser bort i fra at jag har tannverk i skuldre og armer da ..
Men i går, onsdag, var jeg skikkelig uggen, sliten ,slapp, utafor og ullhuet var tilbake... ble litt deppet av det , for det har vært bra så lenge..
Så, idag tidlig når jeg skulle ta dosen med Armour og Levaxin, oppdaget jeg at jeg hadde glemt morgendosen igår, for dosetten min var full på dagen for i går...
Ikke rart jeg følte meg dårlig i går da kanskje..
Kan en dag uteglemmelse medføre at jeg blir så slakk ???
Bør dosen min kanskje noe opp ?
Håper noen av dere kan gi meg et svar
Lignende tråder
-
Relis om Thyroid, armour Thyroid osv.
Av nora i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 9Siste melding: 14-02-10, 11:54 -
Relis om Thyroid, armour Thyroid osv.
Av nora i forumet Emner startet av NoraSvar: 9Siste melding: 14-02-10, 11:54 -
Lenker til saken om Armour Thyroid, Nature-Throid, Westhroid og Erfa Thyroid
Av Mod i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 0Siste melding: 09-11-09, 10:29 -
Armour Thyroid
Av RIGG i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 1Siste melding: 27-08-06, 23:17 -
ARMOUR THYROID
Av moor i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 12Siste melding: 20-09-05, 22:12

Svar med sitat
Bokmerker