Hej Bente R

Tusind tak for dit svar.

Pyh ha! Du har da godt nok en del på helbredsfronten at slås med. Jeg håber, at du til trods for det har fået kæmpet dig frem til i det mindste en tålelig tilværelse

Efter at have læst om goitrogene fødevarer forskellige steder på nettet er jeg blevet noget forvirret. Havde forstået det sådan, at goitrogene fødevarer er godt til os med Graves, men nu er jeg usikker vedr. dette og har nærmest fået opfattelsen af, at os med Graves i lighed med jer, der er hypotereoide, skal passe på med ikke at indtage disse fødevarer. Er lavkarbo-kost (også) velegnet til os med Graves eller hur?

Har i dag fået svar på den blodprøve, som jeg på egen foranledning fik taget hos lægen i går. Mit TSH ligger på 0,08, total T3 ligger på 1,94 og mit frie T4 ligger på 7,4, så jeg ligger stadig i den lave ende, så vidt jeg kan se. Mit alat- tal er heldigvis faldet til 60 men skal gerne under 40. Så jeg takker for dit råd vedr. brug af citron og vil i morgen sørge for at købe nogle økologiske af slagsen i håbet om, at det kan hjælpe i forhold til mit alat-tal.