Viser søkeresultater 1 til 10 av 954
Hybrid View
-
26-08-12, 19:00 #1
Sv: Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
Samme Blondie
Jeg følger med i det du forteller. Du får ikke lyst til å forsøke å ta en dose av thyroiden din på natten for å slippe kortison og florinef? Uansett, du er jo ikke så langt fra målet å klare deg uten kortison.
Ja, jeg er klar over at oral tempmåling er upålitelig. Noen ganger har jeg målt tre ganger etter hverandre og fått veldig ulik temp. Jeg synes det beste nesten er å ha litt overoppsyn med symptomer. Men det vriene er at det er ikke bare ett hormon som er ute og kjøre, det er flere. Og symptomene på for høyt eller for lavt på det ene hormonet kan likne på det andre
• Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
• Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
• Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid
-
26-08-12, 19:47 #2
Sv: Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
Hei
Leser med god følelse at det går bedre med deg.
Jeg følger tråden din og vet opp og ned turene. Du har i det minste lært å høre på kroppen og jeg ser at du ikke kjører "alt" samtidig. Tror at dette med hormoner er så senibelt at det må et argusøye til for å vite sånn nogelunde, hva er hva av symptomer.
Du har holdt på lenge og jeg startet i høst. Så jeg tror nu på at de enegistøvlene som passer meg er der fremme. Om noen år, om det er det som skal til.
Skal på tarmskyll nr 2 i morgen, så ting går sin gang og det tar tid. Jeg er ikke med på noe som jeg ikke har tro på selv og at det høres fornuftig ut i min situasjon.
Fin kveld til deg og de andre som er på din tråd
Hashimoto's med anti-TPO over 3500 i 2000.
Brukt levaxin over 10 år, ikke frisk. Prøver nu Thyroid og cortef.
Lignende tråder
-
Hva er binyretretthet?
Av Anisa i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 21Siste melding: 19-05-13, 15:27 -
partiell binyrebarksvikt i tidsskriftet
Av nora i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 5Siste melding: 13-12-11, 21:20 -
Binyretretthet - hydrokortsonkrem?
Av Rufus i forumet HydrocortisonSvar: 14Siste melding: 29-09-09, 17:49 -
Hvor lav t4 kan man ha og fremdeles leve?
Av cathrin i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 19Siste melding: 25-09-06, 09:50 -
Hvordan leve med høyt stoffskifte? (litt langt)
Av nemi_137 i forumet Sosiale konsekvensene av stoffskiftesykdomSvar: 7Siste melding: 06-08-05, 10:35

Svar med sitat

Bokmerker