Sitat Opprinnelig skrevet av Tina Jeanett Vis post
Tuuusen takk for svar Vigdis..

de forrige spyttprøvene mine viste : tatt ca 12 juli, rett før ferien min..
Kortisol i spytt:
Kl 6.30 - 18,9
kl 12 - 10,5
kl 17 - 7,3
kl 22.20 - <4

Legen sier de var litt flate... vet ikke hva hun mener med det . når jeg spør hva som er normalen , får jeg egentlig ikke svar på det , for hun sier det er individuelt og at det kommer an på hvordan jeg føler meg.. Skal love deg at jeg og ble ganske oppgitt..

Min FT3 var nå 5,3 (3,5-6,6 ) bør den litt ytterligere opp ?? jeg skulle jo og trappe den ned 1/2 tablett (30 uq) armour 2 g i uka , for hun mente jeg var overdosert... synes det er pussig da jeg ikke har hatt hjertebank i det heletatt... har hatt skikkelige "vente på feber" følelse hver ettermiddag i flere uker nå, og jeg tror det var Anisa litt lenger opp i tråden som sa at det er tegn på undermedisinering..
idag Fredag , er faktisk første dagen jeg ikke har hatt dette på mange uker...

Jeg har kun tatt 5 mg Cortef om morgenen, grunnet til at jeg ikke skulle ta den nå på 1 1/2 uke var at jeg skal ta en 24 timer urin cortisol test som jeg skal hente på balder førstkommende onsdag , da jeg og skal ta Synachen testen...

Jeg synes jo og at det er snodig at så fort jeg sluttet med cortef , våkner jeg igjen i 2-3 tia på natta og sliter seriøst med å sove igjen..

Jeg har jo nettopp begynt med B12 injeksjoner, skal ha den andre på mandag . håper det kan hjelpe på formen fort...

Skal studere linkene du har sendt meg Vigdis, tusen takk
Hei på deg
Må si at jeg er litt betenkt etter at jeg har lest om dine besøk på Balder! Kan jeg få spørre HVEM du går til?? Jeg har nemlig vært der tidligere i sommer, og skal snart tilbake til en oppfølgingstime, så jeg håper virkelig jeg har en annen lege Og så er jeg spent på om Anisa og Mod får svar på hvilke leger i Norge som har vært hos Herthoge for å utvide sin horisont!

Jeg ble tappet for en god del blod, og har sendt spytt og døgnurin, men har enda ikke hørt ett ord fra klinikken om resultatene. Regner jo med at det har vært noe ferie inne i bildet, slik at ting er forsinket. Men nå syns jeg det er på tide med et svar.

Forøvrig så har jeg vært meget fraværende ang. skriving her, i flere måneder nå. Jeg har nemlig klart å glemme passordet jeg fikk tildelt - lappen det var notert på er også sporløst borte Så nå måtte jeg henvende meg til forumet og spørre om et nytt. Så da kan det hende at det blir litt skriving igjen, utover høsten .