Viser søkeresultater 1 til 10 av 39
Tråd: Armour Thyroid
Threaded View
-
21-08-12, 23:26 #29
Sv: Armour Thyroid
Hei på deg

Må si at jeg er litt betenkt etter at jeg har lest om dine besøk på Balder! Kan jeg få spørre HVEM du går til?? Jeg har nemlig vært der tidligere i sommer, og skal snart tilbake til en oppfølgingstime, så jeg håper virkelig jeg har en annen lege
Og så er jeg spent på om Anisa og Mod får svar på hvilke leger i Norge som har vært hos Herthoge for å utvide sin horisont!
Jeg ble tappet for en god del blod, og har sendt spytt og døgnurin, men har enda ikke hørt ett ord fra klinikken om resultatene. Regner jo med at det har vært noe ferie inne i bildet, slik at ting er forsinket. Men nå syns jeg det er på tide med et svar.
Forøvrig så har jeg vært meget fraværende ang. skriving her, i flere måneder nå. Jeg har nemlig klart å glemme passordet jeg fikk tildelt - lappen det var notert på er også sporløst borte
Så nå måtte jeg henvende meg til forumet og spørre om et nytt. Så da kan det hende at det blir litt skriving igjen, utover høsten
.
Lignende tråder
-
Relis om Thyroid, armour Thyroid osv.
Av nora i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 9Siste melding: 14-02-10, 11:54 -
Relis om Thyroid, armour Thyroid osv.
Av nora i forumet Emner startet av NoraSvar: 9Siste melding: 14-02-10, 11:54 -
Lenker til saken om Armour Thyroid, Nature-Throid, Westhroid og Erfa Thyroid
Av Mod i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 0Siste melding: 09-11-09, 10:29 -
Armour Thyroid
Av RIGG i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 1Siste melding: 27-08-06, 23:17 -
ARMOUR THYROID
Av moor i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 12Siste melding: 20-09-05, 22:12

Svar med sitat
Bokmerker